For 18 år siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Lene Unik

Nessie skriver:

Så længe det er alt det gode der bliver husket, så pyt med at man ikke kan huske alt 

Ja - helt bestemt. Blev bare overrasket, for han var også hård ved hende, bed hende en gang i ryggen fordi han blev så sur på hende. Men hun kan ikke huske noget af det. Men de sidste 6-7 år har han også været helt anderledes, og idag er han helt utrolig medgørlig af en 15 årig teenager at være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Nessie

Lene Unik skriver:

Ja - helt bestemt. Blev bare overrasket, for han var også hård ved hende, bed hende en gang i ryggen fordi han blev så sur på hende. Men hun kan ikke huske noget af det. Men de sidste 6-7 år har han også været helt anderledes, og idag er han helt utrolig medgørlig af en 15 årig teenager at være.

Så  har det gode trods alt overskygget det dårlige, og det er jo kun godt, så de kan have et godt forhold til hinanden nu og fremover 

Kan din søn huske det?

Anmeld

5. juli 2013

Lene Unik

Nessie skriver:

Så  har det gode trods alt overskygget det dårlige, og det er jo kun godt, så de kan have et godt forhold til hinanden nu og fremover 

Kan din søn huske det?

Noget af det kan han godt, men jeg ved ikke hvor meget, har ikke spurgt ham direkte. Han er som sagt 15 år, og virker heller ikke specielt stolt når han hører om hvordan han har været. Men jeg vil tro at han kan huske noget af det, Stine og Mathias er meget forskellige, Stine har altid levet i nuet og ikke haft en super god hukommelse, hvor Mathias er meget mere eftertænksom og med en utrolig god hukommelse på alle punkter.

Anmeld

8. juli 2013

Nessie

Lene Unik skriver:

Noget af det kan han godt, men jeg ved ikke hvor meget, har ikke spurgt ham direkte. Han er som sagt 15 år, og virker heller ikke specielt stolt når han hører om hvordan han har været. Men jeg vil tro at han kan huske noget af det, Stine og Mathias er meget forskellige, Stine har altid levet i nuet og ikke haft en super god hukommelse, hvor Mathias er meget mere eftertænksom og med en utrolig god hukommelse på alle punkter.

Men forhåbentlig er det også de gode stunder der overskygger hos ham.

Men jeg kender godt det med den eftertænksomme dreng. Min er godt nok kun 3 1/2, men man skal altså også tænke sig om inden man siger noget der kan misforståes til ham, for han går virkelig længe og tænker over tingene 

Anmeld

8. juli 2013

Lene Unik

Nessie skriver:

Men forhåbentlig er det også de gode stunder der overskygger hos ham.

Men jeg kender godt det med den eftertænksomme dreng. Min er godt nok kun 3 1/2, men man skal altså også tænke sig om inden man siger noget der kan misforståes til ham, for han går virkelig længe og tænker over tingene 

Der er bestemt rigtig mange gode stunder, og jeg er sikker på at han tænker han har haft en god barndom. Han er sådan en der er meget god til mange ting, super dygtig i skolen, har altid være populær og haft mange venner. Men det var nogle hårde år, specielt fordi det altid var hjemme, og kun os (og den nærmeste familie) der så ham når han var værst.

Anmeld

8. juli 2013

Nessie

Lene Unik skriver:

Der er bestemt rigtig mange gode stunder, og jeg er sikker på at han tænker han har haft en god barndom. Han er sådan en der er meget god til mange ting, super dygtig i skolen, har altid være populær og haft mange venner. Men det var nogle hårde år, specielt fordi det altid var hjemme, og kun os (og den nærmeste familie) der så ham når han var værst.

Det lyder også hårdt, men alle vokser jo heldigvis med opgaven, og børnene bliver ældre og forstår bedre deres egne (og andres) handlemåder.

Så er det jo bare dejligt at de har et godt søskendeforhold i dag 

Anmeld

8. juli 2013

Lene Unik

Nessie skriver:

Det lyder også hårdt, men alle vokser jo heldigvis med opgaven, og børnene bliver ældre og forstår bedre deres egne (og andres) handlemåder.

Så er det jo bare dejligt at de har et godt søskendeforhold i dag 

Vi er rigtig glade for den dreng vi har fået ud af det, og at børnene har glæde af hinanden. Det betyder meget hvordan børnene har det, og er en rigtig stor glæde når det så ender med at gå rigtig godt.

Anmeld

9. juli 2013

Nessie

Lene Unik skriver:

Vi er rigtig glade for den dreng vi har fået ud af det, og at børnene har glæde af hinanden. Det betyder meget hvordan børnene har det, og er en rigtig stor glæde når det så ender med at gå rigtig godt.

Ja, ens største bekymring vil altid være børnene, uanset hvor gamle de er 

Anmeld

13. juli 2013

Lene Unik

Idag for 18 år siden var jeg til jordemoder - rutinetjek. Kom dertil med en graviditet helt uden problemer, lige efter bogen, og tog derfra med en henvisning til tjek på svangregangen lige bag efter. Jeg havde godt nok fået en del væske i kroppen, men jeg var lige kommet hjem efter en varm ferie i Ungarn, så tænkte ikke over det. Men jeg havde taget rigtig meget på på kort tid, og så var der protein i urinen.

På svangregangen blev jeg tjekket, og da blodtrykket var fint, så blev jeg sendt hjem med besked på at aflaste og komme igen en uge efter.

Anmeld

17. juli 2013

Lene Unik

Idag for 18 år siden var en mandag. Jeg havde i weekenden haft lidt hovedpine, og ikke super godt tilpas, så jeg fik en tid ved lægen, mest for at høre lidt mere omkring det svangerskabsforgiftning, for det kendte jeg ikke noget til. Jeg kom til læge, havde en urinprøve med, og fik målt blodtryk, og så gik det ellers hurtigt. Der var meget protein i urinen, mit blodtryk var skyhøjt og lægen ringede med det samme til svangreafdelingen, hvor jeg skulle indlægges med det samme. Da vi ikke havde bil - ringede de efter en ambulance så jeg kunne komme hurtigt derind. Jeg blev tjekket, scannet, fik medicin for blodtrykket, men ikke på noget tidspunkt opfattede jeg hvor tæt jeg var på at føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.