At finde tid til træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

Kloster

Giraffen skriver:

hehe skulle lige til at skrive "med sådan en hård hverdag har du netop brug for at bruge tid på at gøre din krop stærk og parat til alt det stress gennem fx motion" og så sluttede du lige med sådan et svirp med løbeturene   rock on!

Jo jo

Ved også godt min situation og liv er lidt anderledes end de fleste her på baby-siden, men store børn - store problemer/gøremål.

Jeg har løbet i 3½ år og træner pt op til mit første halvmaraton. Og hvis bare jeg kunne smitte med ALT det gode, som motion giver, gjorde jeg det bestemt. Det er virkelig invisteringen værd. En invistering i sig selv.

Så når jeg ikke løber 3 x ugen, ja så skal jeg bare gøre noget andet. Bliver sindssyg af ikke at få brugt kroppen. Og sådan har jeg kun haft det siden jeg startede med motion for 3½ år siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Heidimed lea

45 timer om ugen er også meget når man også har et barn.   kan du ikke komme lidt ned i tid   synes det lyder umenneskelig med 45 timer

Anmeld

3. juli 2013

Giraffen

Kloster skriver:

Jo jo

Ved også godt min situation og liv er lidt anderledes end de fleste her på baby-siden, men store børn - store problemer/gøremål.

Jeg har løbet i 3½ år og træner pt op til mit første halvmaraton. Og hvis bare jeg kunne smitte med ALT det gode, som motion giver, gjorde jeg det bestemt. Det er virkelig invisteringen værd. En invistering i sig selv.

Så når jeg ikke løber 3 x ugen, ja så skal jeg bare gøre noget andet. Bliver sindssyg af ikke at få brugt kroppen. Og sådan har jeg kun haft det siden jeg startede med motion for 3½ år siden.

jeg skal helst træne 5-6 gange om ugen - er så mere realistisk når jeg gør det hjemme i stuen meeeen det kommer nok til at knibe lidt til efteråret med kandidatlæsning - tumling - og studiejob

men det er altså utroligt hvor afhængig man ka blive af det "skidt"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.