FruStolpe skriver:
Tak for input.
Jeg holder meget på at de 3 1/2 time jeg ser min datter om dagen skal jeg simpelthen have tid til. Far har ingen problemer i at tage over, nok mere mig der ikke vil ofre den korte tid jeg ser hende.
Tænker om jeg skal ofre en times søvn og så stå op kl 04:00 ? Synds det er hårdt med en arbejdsuge på 45 timer 
Jeg forstår dig skam udemærket

Men det er også vigtigt at huske sig selv
Jeg ville ikke stå en time tidligere op (kl 4), det ville være umenneskeligt i mine øjne. Jeg tror heller ikke på at det holder i mere end en måned.
I stedet ville jeg bruge 2 aftener om ugen, hvor farmand putter/ smutter lige efter putning. Jeg ville lave faste dage og faste aftaler med farmand om at dette var hans hjemmedage
Her i huset har vi hver 1 dag om ugen, når sæsonen starter igen. Kæresten træner børnespringhold i den lokale forening. Den dag kommer han slet ikke hjem. Jeg er meldt til verdensdans en dag om ugen. Her tager jeg afsted inden/lige efter hun er puttet. Det er et hold så det er mere forpligtende. Til gengæld kan jeg ikke bestemme at det idag skal lægge 15 min senere.
For mig er det vigtigt at have en aften ude af huset, så jeg ikke gror fast i min sofa
Anmeld