Flytning med barn pga uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Mette N skriver:

Det lyder som en god ide, held og lykke med det hele

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Tak for input!
Jeg syntesikke hun har venner, men hun har været der i 10 måneder og nyder det 

Fjernstudie er hvor jeg har en aftale med min lærer, og så studere jeg hjemmefra. Altså hvor jeg overhoved ikke skal komme op på skolen, ud over når jeg skal til eksamen 

Okay.... Tror godt hun kan klare det, hun er jo stadig lille kan man sige så hun har nok bare brug for tillid det nye sted også er hun tryg igen... 

det var smart, kan man det på alle uddannelser? Såsom VUC enkeltfag?  

Anmeld

2. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har ikke lige nogle erfaringer indenfor dine spørgsmål, men jeg ville aldrig vælge venner/bekendte som dp da jeg kan forestille mig det kan blive temmelig problematisk hvis der opstår konflikter/utilfredhed/uenighed osv. 

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk-S skriver:

Okay.... Tror godt hun kan klare det, hun er jo stadig lille kan man sige så hun har nok bare brug for tillid det nye sted også er hun tryg igen... 

det var smart, kan man det på alle uddannelser? Såsom VUC enkeltfag?  

VUC enkeltfag er jeg sikker på at man kan det med

Anmeld

2. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg har ikke lige nogle erfaringer indenfor dine spørgsmål, men jeg ville aldrig vælge venner/bekendte som dp da jeg kan forestille mig det kan blive temmelig problematisk hvis der opstår konflikter/utilfredhed/uenighed osv. 

Jeg er også hoppet fra ideen igen 

Anmeld

3. juli 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

VUC enkeltfag er jeg sikker på at man kan det med

dejligt..... ;-) Hvordan får man lov til det? ;-)) 

& kan man vælge det til sidst i skoleåret hvis man f.eks gravid og har termin inden skoleåret er slut men man vil gerne til eksamen osv. ?  

Anmeld

4. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk-S skriver:

dejligt..... ;-) Hvordan får man lov til det? ;-)) 

& kan man vælge det til sidst i skoleåret hvis man f.eks gravid og har termin inden skoleåret er slut men man vil gerne til eksamen osv. ?  

Man snakker med sin UUvejleder eller skolen - tror jeg, for jeg er jo ikke færdig endnu

Jeg har en veninde som fødte i marts, og var til eksamner her for et par uger siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.