Jeg har fortrudt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Kløver

Ditte_Marie skriver:

Det lyder ellers sådan
Min datter har heldigvis sovet helt igennem hver nat, ca. 12 timer, siden hun var 11 måneder..
Så nattesøvnen er det kun lillesøster der roder ved.

Det med hjemmet tror jeg ikke jeg kan acceptere 100%

Min søn var over 2 inden han sov rimeligt om natten, han har været en kamp og står jo også alene med dem om natten, pga mandens natarbejde, tror også man har en tendens til at glemme alle gangene hvor man havde lyst til st kyle ungerne ud af vinduet, hvor man nåede et punkt hvor man ikke orkede og overvejede selv at hoppe, og man husker alt det gode, deres smil, glæde, når de kommer glad hen imod en og siger moar med begejstring i stemmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

lilledittemor

Maja84 skriver:

Min søn var over 2 inden han sov rimeligt om natten, han har været en kamp og står jo også alene med dem om natten, pga mandens natarbejde, tror også man har en tendens til at glemme alle gangene hvor man havde lyst til st kyle ungerne ud af vinduet, hvor man nåede et punkt hvor man ikke orkede og overvejede selv at hoppe, og man husker alt det gode, deres smil, glæde, når de kommer glad hen imod en og siger moar med begejstring i stemmen

Ja, alle de dårlige ting bliver hurtigt glemt - heldigvis
Men jeg kommer nogen gange i tanke om hvor hårdt det ind imellem var med Bella - og så tænker man "Åh åhhhh..."

Anmeld

1. juli 2013

Kløver

Ditte_Marie skriver:

Ja, alle de dårlige ting bliver hurtigt glemt - heldigvis
Men jeg kommer nogen gange i tanke om hvor hårdt det ind imellem var med Bella - og så tænker man "Åh åhhhh..."

Det skal nok gå det hele, sikker på du er en god mor og også
Bliver det for den lille ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.