Jeg har fortrudt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
22 svar
10 synes godt om
29. juni 2013

lilledittemor

Åh altså...

Jeg spekulerer hele tiden over om det nu er det rigtige vi gør.. At få nr. 2 allerede.. For hvordan vil Bella på halvandet år, tage det at blive storesøster, om nok mindre end 14 dage??

Jeg er så bange for at det kommer til at skade hende, eller gøre hende ked af det.. Det må for alt i verden ikke ske!!

Før i tiden (tidligere i graviditeten) var jeg overbevist om at det ville gå helt perfekt.. Men nu er det snart at lillesøster kommer.. Og tænk nu hvis..

Jeg vil bare have at hun skal blive inde i maven så længe som muligt...

Jeg er så nervøs for at det skal gå ud over Bella..

Jeg tænker nogle gange at det ville være nemmere hvis jeg ikke var gravid - men på den anden side, så vil jeg jo heller ikke undvære det?
Jeg synes det er så svært når jeg ikke har nogen som helst relation til den baby der ligger i min mave - jeg ved jo kun hvor højt jeg elsker Bella..

Åh.. bare en masse bekymringer.
Ved ikke helt hvad jeg ville - måtte bare ud med det... Dumme hormoner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bare roligt når først baby kommer, så bliver der dobbelt så meget plads og kærlighed i dit hjerte, at der er mere end rigeligt til dem begge!! 

Det er tanker de fleste der venter nr 2 får, så du er slet ik spor unormal! Vh stine

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

Bare rolig var også bekymret da jeg ventede Dina, der er 14 mdr mellem mine og tro mig det er underligt fordi man ved den kærlighed til det barn man har, men kærligheden bliver lige så høj og fantastisk til den næste også selvom man elsker ungerne på hver deres måde, for børn er jo heller ikke ens

Jeg er sikker på det hele nok skal gå og 2 uger efter den ny er kommet føltes som om det ikke kan være anderledes og alt hele tiden har været sådan og ja føltes bare naturligt

Det skal nok gå det hele og blive rigtig godt også selvom det er hårdt indimellem

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Bare roligt når først baby kommer, så bliver der dobbelt så meget plads og kærlighed i dit hjerte, at der er mere end rigeligt til dem begge!! 

Det er tanker de fleste der venter nr 2 får, så du er slet ik spor unormal! Vh stine

Anmeld

29. juni 2013

lilledittemor

StineW79 skriver:

Åh.. det er lige sådan nogle trøstende ord jeg har brug for!
Lige nu kan jeg bare slet ikke forestille mig at man kan have SÅ meget kærlighed..

Dejligt at jeg ikke er unormal

Anmeld

29. juni 2013

millesofie

Ditte_Marie skriver:

Åh altså...

Jeg spekulerer hele tiden over om det nu er det rigtige vi gør.. At få nr. 2 allerede.. For hvordan vil Bella på halvandet år, tage det at blive storesøster, om nok mindre end 14 dage??

Jeg er så bange for at det kommer til at skade hende, eller gøre hende ked af det.. Det må for alt i verden ikke ske!!

Før i tiden (tidligere i graviditeten) var jeg overbevist om at det ville gå helt perfekt.. Men nu er det snart at lillesøster kommer.. Og tænk nu hvis..

Jeg vil bare have at hun skal blive inde i maven så længe som muligt...

Jeg er så nervøs for at det skal gå ud over Bella..

Jeg tænker nogle gange at det ville være nemmere hvis jeg ikke var gravid - men på den anden side, så vil jeg jo heller ikke undvære det?
Jeg synes det er så svært når jeg ikke har nogen som helst relation til den baby der ligger i min mave - jeg ved jo kun hvor højt jeg elsker Bella..

Åh.. bare en masse bekymringer.
Ved ikke helt hvad jeg ville - måtte bare ud med det... Dumme hormoner!

årh altså 

det er de samme tanker jeg har og jeg er ikke engang gravid endnu ha ha 
og min datter fylder 4 til dec 

men self går det og ja der kommer jalousi i starten og sikkert også i perioder i fremtiden 
men sådan er det jo med søskende og de kommer til at elske hinanden bare rolig 

bare husk at dit barn stadig er så lille at hun også skal føle sig som den lille nogen gange 
hun bliver storesøster men hun er ikke stor endnu 

og så bare lad det hele komme som det kommer, det er nu engang nemmest 

held og lykke og tillykke med familie forøgelsen 

Anmeld

29. juni 2013

lilledittemor

Maja84 skriver:

Bare rolig var også bekymret da jeg ventede Dina, der er 14 mdr mellem mine og tro mig det er underligt fordi man ved den kærlighed til det barn man har, men kærligheden bliver lige så høj og fantastisk til den næste også selvom man elsker ungerne på hver deres måde, for børn er jo heller ikke ens

Jeg er sikker på det hele nok skal gå og 2 uger efter den ny er kommet føltes som om det ikke kan være anderledes og alt hele tiden har været sådan og ja føltes bare naturligt

Det skal nok gå det hele og blive rigtig godt også selvom det er hårdt indimellem

Hvordan tacklede den store at der kom en lillesøster??

Jeg er bare så "bange" for det ukendte.. Og nu er det jo lige om hjørnet..
Tak for dine opmuntrende ord!

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

Ditte_Marie skriver:

Hvordan tacklede den store at der kom en lillesøster??

Jeg er bare så "bange" for det ukendte.. Og nu er det jo lige om hjørnet..
Tak for dine opmuntrende ord!

Der har stort set ikke været jalousi og synes det er gået over alt forventning, han har haft nogle ting som blev lidt forsinkede/sat tilbage som ofte kan ske når der kommer en lille ny men nu har de så meget glæde, de krammer og han er så sød til at dele med lillesøster

Anmeld

29. juni 2013

lilledittemor

millesofie skriver:

årh altså 

det er de samme tanker jeg har og jeg er ikke engang gravid endnu ha ha 
og min datter fylder 4 til dec 

men self går det og ja der kommer jalousi i starten og sikkert også i perioder i fremtiden 
men sådan er det jo med søskende og de kommer til at elske hinanden bare rolig 

bare husk at dit barn stadig er så lille at hun også skal føle sig som den lille nogen gange 
hun bliver storesøster men hun er ikke stor endnu 

og så bare lad det hele komme som det kommer, det er nu engang nemmest 

held og lykke og tillykke med familie forøgelsen 

Hehe, vi vil jo bare vores unger det bedste

Jeg skal helt sikker nok huske at min datter stadig er lille - trods at hun er storesøster..
Men ved godt hvad du mener

Ja, bliver nok nød til bare at tage en dag ad gangen - det er bare svært når man gerne vil planlægge alting.

Tak

Anmeld

29. juni 2013

lilledittemor

Maja84 skriver:

Der har stort set ikke været jalousi og synes det er gået over alt forventning, han har haft nogle ting som blev lidt forsinkede/sat tilbage som ofte kan ske når der kommer en lille ny men nu har de så meget glæde, de krammer og han er så sød til at dele med lillesøster

Ej hvor dejligt at høre!!
:')

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.