22+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Det har ihvertfald hjulpet her med at far også ser når maven hopper og danser. Så helt klart et forsøg værd kræver dog også lidt tålmodighed. Han gøre det mest når vi ligger os i sengen og skal til at sove så ligger han lige hovedet på maven også snakker vi lidt også begynder Marcus og mosle rundt og sparke og nu gøre han det stort set hvergang far gøre det. Han kan også hører hans hjertelyd hvis bassen ligger ordentlig.

Ej hvor lyder det bare utroligt hyggeligt og helt fantastisk det vil jeg klart nævne for kæresten det skal vi have afprøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Ej hvor lyder det bare utroligt hyggeligt og helt fantastisk det vil jeg klart nævne for kæresten det skal vi have afprøvet

Er også rigtig hyggeligt kan ihvertfald anbefales
Vi har fået et tætter bånd til hinanden med det. Og min kæreste kan vist lidt bedre forstå der er en baby i maven på mig.
Første gang jeg 100 procent mærkede liv var også da Martin lå med hovedet på min mave og vi begge mærkede det. Så var jeg ikke i tvivl . Og Martin blev skide foretrækket over der var noget som sparkede ham i hovedet hehe :p

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

E

Er også rigtig hyggeligt kan ihvertfald anbefales
Vi har fået et tætter bånd til hinanden med det. Og min kæreste kan vist lidt bedre forstå der er en baby i maven på mig.
Første gang jeg 100 procent mærkede liv var også da Martin lå med hovedet på min mave og vi begge mærkede det. Så var jeg ikke i tvivl . Og Martin blev skide foretrækket over der var noget som sparkede ham i hovedet hehe :p

Ej det var da også vildt godt planlagt at i lige skulle mærke det samtidig for første gang. Kan godt mærke min kæreste synes det mærkeligt at forholde sig til at den bette mosler rundt derinde så han vil da synes det meget sjovere når han også kan mærke det.
Hehe min kæreste hedder også martin

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Ej det var da også vildt godt planlagt at i lige skulle mærke det samtidig for første gang. Kan godt mærke min kæreste synes det mærkeligt at forholde sig til at den bette mosler rundt derinde så han vil da synes det meget sjovere når han også kan mærke det.
Hehe min kæreste hedder også martin

Havde godt mærkede sådan lidt men var slet ikke sikker. Det var faktisk først da Martin lå der med hovedet og også kunne mærke det jeg blev sikker på det var bassen.
Hehe ej hvor sjovt
Herhjemme bliver vi familien M når bassen også kommer

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Havde godt mærkede sådan lidt men var slet ikke sikker. Det var faktisk først da Martin lå der med hovedet og også kunne mærke det jeg blev sikker på det var bassen.
Hehe ej hvor sjovt
Herhjemme bliver vi familien M når bassen også kommer

Det da ihvertfald en rigtig dejlig historie
ja det da lidt skægt, her var det også meningen vi skulle blive familien m med martin, malene og en bette knægt der skulle hedder malthe men det kunne martin bestemt ikke lide så nu har vi forelsket os i navnet Thor istedet

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Det da ihvertfald en rigtig dejlig historie
ja det da lidt skægt, her var det også meningen vi skulle blive familien m med martin, malene og en bette knægt der skulle hedder malthe men det kunne martin bestemt ikke lide så nu har vi forelsket os i navnet Thor istedet

Jaa.
Ej hvor sjovt her er det Martin Michella og Marcus, det er ihvertfald det eneste navn vi kan blive enige om så det bliver nok også det han kommer til at hedde, for vi kalder ham Marcus nu og snakker ikke om andre navne

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Jaa.
Ej hvor sjovt her er det Martin Michella og Marcus, det er ihvertfald det eneste navn vi kan blive enige om så det bliver nok også det han kommer til at hedde, for vi kalder ham Marcus nu og snakker ikke om andre navne

Vi havde Michelle eller Michella til pigenavn forslag
ja Marcus er da også et vildt flot navn. havde helt sikkert også været på ønskeliste hvis ikke vi havde en nevø der hed det samme.
vi kalder også ham også for Thor her og vi har slet ikke snakket om andre navne siden det kom på banen så det tror jeg såmænd han fortsætter med at hedde.

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Vi havde Michelle eller Michella til pigenavn forslag
ja Marcus er da også et vildt flot navn. havde helt sikkert også været på ønskeliste hvis ikke vi havde en nevø der hed det samme.
vi kalder også ham også for Thor her og vi har slet ikke snakket om andre navne siden det kom på banen så det tror jeg såmænd han fortsætter med at hedde.

Michella er jo også er flot navn synes jeg selv
Ja så går det jo nok ikke og kalde ham for Marcus hehe. Men Thor er da også et sødt navn må vi bare håbe de lignere det som man har kaldt dem

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Michella er jo også er flot navn synes jeg selv
Ja så går det jo nok ikke og kalde ham for Marcus hehe. Men Thor er da også et sødt navn må vi bare håbe de lignere det som man har kaldt dem

Ja det er det i den grad
det tror jeg nu nok de gør, det jo helt vildt sikke et forhold man allerede har fået til de små basser

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Ja det er det i den grad
det tror jeg nu nok de gør, det jo helt vildt sikke et forhold man allerede har fået til de små basser

Ja det utroligt man kan elske en så højt man slet ikke har mødt endnu. Jeg kan bare ikke vente til september. Synes tiden går sååå langsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.