22+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Smuk babyhule

Kender godt drillerierne fra da jeg var gravid, håber han snart får mærket lillemanden

Tusind tak
Hehe det noget sjovt noget. ja håber også formanden for lov at mærke snart. ,men nu han lige udenbys i 10 dage så aktiviteten er nok større når han kommer hjem så det kunne være dejligt hvis han fik lov at mærke der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Kløver

Ih kunne da være en dejlig velkomst at komme hjem til

Anmeld

29. juni 2013

Rødhætte

BigHope13 skriver:

22+ 0 med vores lille dreng,
Han begynder at være mere aktiv i løbet af dagen nu, jeg har 2 aftener i løbet af ugen også fået fornøjelsen af at se maven hoppe men så snart far kommer og kigger på eller jeg selv ligger en hånd på maven bliver der ro, drillepind.

Super fin mave. Jeg havde også en drille baby. Min mand mærket først  spark i uge 30, men min moderkage vendte også indad. 

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Ej hvor skønt de kan garanteret godt mærke og høre forskel på hvem der er der ude for maven faren her glæder sig ihvertfald meget til at mærke hvad det er for noget jeg smiler sådan over hver dag

Det tror jeg bestemt også de kan. Han skal bare lige vende sig til fars stemme, så skal han nok begynde ellers skal farmand næsten ligge hovedet på maven det hjalp ihvertfald her.

Anmeld

29. juni 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

22+ 0 med vores lille dreng,
Han begynder at være mere aktiv i løbet af dagen nu, jeg har 2 aftener i løbet af ugen også fået fornøjelsen af at se maven hoppe men så snart far kommer og kigger på eller jeg selv ligger en hånd på maven bliver der ro, drillepind.

Du er bare SÅ fiiiiin... 

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Du er bare SÅ fiiiiin... 

Tusind tak søde du

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Ih kunne da være en dejlig velkomst at komme hjem til

ja det synes jeg bestemt også

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

Rødhætte skriver:

Super fin mave. Jeg havde også en drille baby. Min mand mærket først  spark i uge 30, men min moderkage vendte også indad. 

Det nogle værre bisser men man kan ikke lade være med at smile alligevel.
min moderkagen sidder langt oppe ud mod min ryg så den skulle heldigvis ikke komme til at volde problemer

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Det tror jeg bestemt også de kan. Han skal bare lige vende sig til fars stemme, så skal han nok begynde ellers skal farmand næsten ligge hovedet på maven det hjalp ihvertfald her.

Sikke en god idé han har godt nok lagt lidt ved maven men det mere for lige at give en kram og en mys men det må han gøre lidt ere når han kommer hjem om 10 dages tid fra kursus. og så håber jeg at den lille allerede er noget mere aktiv der. de sidste 14 dage er der ihvertfald sket en stor stigning i aktiviteten

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Sikke en god idé han har godt nok lagt lidt ved maven men det mere for lige at give en kram og en mys men det må han gøre lidt ere når han kommer hjem om 10 dages tid fra kursus. og så håber jeg at den lille allerede er noget mere aktiv der. de sidste 14 dage er der ihvertfald sket en stor stigning i aktiviteten

Det har ihvertfald hjulpet her med at far også ser når maven hopper og danser. Så helt klart et forsøg værd kræver dog også lidt tålmodighed. Han gøre det mest når vi ligger os i sengen og skal til at sove så ligger han lige hovedet på maven også snakker vi lidt også begynder Marcus og mosle rundt og sparke og nu gøre han det stort set hvergang far gøre det. Han kan også hører hans hjertelyd hvis bassen ligger ordentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.