22+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.652 visninger
30 svar
22 synes godt om
29. juni 2013

BigHope13

22+ 0 med vores lille dreng,
Han begynder at være mere aktiv i løbet af dagen nu, jeg har 2 aftener i løbet af ugen også fået fornøjelsen af at se maven hoppe men så snart far kommer og kigger på eller jeg selv ligger en hånd på maven bliver der ro, drillepind.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Han begynder at være mere aktiv i løbet af dagen nu, jeg har 2 aftener i løbet af ugen også fået fornøjelsen af at se maven hoppe men så snart far kommer og kigger på eller jeg selv ligger en hånd på maven bliver der ro, drillepind.

Så fint du vokser  Dejligt med en drillepind inde i maven!!

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Så fint du vokser  Dejligt med en drillepind inde i maven!!

tak søde du den bliver mere og mere fast for hver uge der går, det er bare så dejligt
ja ham må gerne være en drillepind, er sørme glad for ham alligevel, og tager mig selv gang på gang i at sidde og smile op til begge øre når han er igang derinde

Anmeld

29. juni 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

tak søde du den bliver mere og mere fast for hver uge der går, det er bare så dejligt
ja ham må gerne være en drillepind, er sørme glad for ham alligevel, og tager mig selv gang på gang i at sidde og smile op til begge øre når han er igang derinde

Hvor skønt! Ja, man kan ikke andet end smile når de rumsterer derinde - og allerbedst er det, når manden kan være med også 

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hvor skønt! Ja, man kan ikke andet end smile når de rumsterer derinde - og allerbedst er det, når manden kan være med også 

det så skønt, Jaaa det glæder vi os sørme også til, nu er farmand lige væk i 10 dage så lad os håbe at lillemanden gider at tage pænt imod ham igen, det ville være lidt sjovt.

Anmeld

29. juni 2013

N&D

Du er så flot smukke

Anmeld

29. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Hvor er du fin
Min basse er mega aktiv når jeg er alene eller farmand er her og er også blevet rigtig aktiv selvom farfar er her. Men hvis der er andre er han mussestille. Som om han hører efter og prøve og se om han kan kende stemmerne. For når min svigermor har været her kan han være nok så meget igang inden men når der kommer andre stemmer han ikke kender er han stille også når de er gået igen så han igang igen

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

Smuk babyhule

Kender godt drillerierne fra da jeg var gravid, håber han snart får mærket lillemanden

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

N&D skriver:

Du er så flot smukke

Åh tusind tak søde glæder mig til at se billeder af dig forhåbentlig snart

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Hvor er du fin
Min basse er mega aktiv når jeg er alene eller farmand er her og er også blevet rigtig aktiv selvom farfar er her. Men hvis der er andre er han mussestille. Som om han hører efter og prøve og se om han kan kende stemmerne. For når min svigermor har været her kan han være nok så meget igang inden men når der kommer andre stemmer han ikke kender er han stille også når de er gået igen så han igang igen

Ej hvor skønt de kan garanteret godt mærke og høre forskel på hvem der er der ude for maven faren her glæder sig ihvertfald meget til at mærke hvad det er for noget jeg smiler sådan over hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.