hvornår føltes det normalt for jer med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

MissTas

1990h skriver:

Hej piger..

Hvornår følte i jer som før dernede når i havde sex? altså hvornår syntes i at bækkenbunden begyndte at være stærk igen eller hvad man kan sige?..

her gik hvert fald 4-5 måneder.. men jeg havde også en stor 3. grads bristning, tæt på en 4. grads + et klip oven i .. så det tog lidt ekstra tid ved mig og efterfølgende har der været lidt arvæv som har taget tid for at ku gi sig .. så her gik rigtig lang tid før det føltes fuldstændig som før  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

L&V

1990h skriver:

ja ved ikke..syntes jeg er rimelig god til de bækken øvelser men føler sådan en tom fornemmelse dernede..det skide svært at forklare

Helt normalt. du har lige klemt et menneske ud Nerver osv er påvirket og måske føles det lige lidt større en tid

Anmeld

28. juni 2013

1990h

MissTas skriver:

her gik hvert fald 4-5 måneder.. men jeg havde også en stor 3. grads bristning, tæt på en 4. grads + et klip oven i .. så det tog lidt ekstra tid ved mig og efterfølgende har der været lidt arvæv som har taget tid for at ku gi sig .. så her gik rigtig lang tid før det føltes fuldstændig som før  

av det lyder altså ikke rart.. men tak for dit svar

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Månsson skriver:

Helt normalt. du har lige klemt et menneske ud Nerver osv er påvirket og måske føles det lige lidt større en tid

Jaa bliver sku helt deprimeret når vi har sex for syntes netop det føles en del anderledes endnu

Anmeld

28. juni 2013

1990h

-Sigrid- skriver:

Jeg havde en supernem fødsel. Men min datter vejede 4500 g, og var stjernekigger, så jeg fik 2 hudafskrabninger og en lille (udvendig?) bristning. Hun var 16 dage da vi havde sex første gang. Masser af glidecreme, og jeg nød det ikke på samme måde som før. 

Det kom jeg dog til senere, så sexlivet er ikke ovre selvom man får børn. Forhåbentlig bliver du (snart) klar igen, men det skal nok komme 

sikke en omgang..

ja her gjorde det godt nok nuller de første 4-5 gange vi havde sex..nu syntes jeg nærmest alt følelse er væk dernede, som om jeg er lammet

Anmeld

28. juni 2013

baby012

Vi havde sex efter to uger begge gange ..

første gang var det en 3. Grads bristning, der føltes det lidt mærkeligt en måneds tid.. Følte mig normal efter 3 måneders tid.. 

Anden gang var uden nogen bristninger.. Men mit bækken splintrede, her gire måneder efter, kan sex stadig gøre ondt  

Anmeld

28. juni 2013

L&V

1990h skriver:

Jaa bliver sku helt deprimeret når vi har sex for syntes netop det føles en del anderledes endnu

Måske sådan noget efter fødsels gymnastik ku være noget.. Det er der nogle der har gavn af.. overvejer det selv hvis min forestående fødsel giver mig samme bøvl som den sidste

Anmeld

28. juni 2013

maria_wlt

Københavnermor skriver:

Der gik måneder, men jeg fik også en 3. grads bristning..

Det samme her... Måneder...

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

Selvom jeg har født ved ks begge gange er min bækkenbund osv stadig ikke tilbage til normalen og min datter er 14 mdr, jeg synes stadig det gør ondt trods jeg har lavet mine øvelser

Anmeld

28. juni 2013

-Sigrid-

1990h skriver:

sikke en omgang..

ja her gjorde det godt nok nuller de første 4-5 gange vi havde sex..nu syntes jeg nærmest alt følelse er væk dernede, som om jeg er lammet

Slet ikke, fødslen tog godt 3½ time fra vandafgang og 3 timer fra første ve, så det var en nem fødsel, efter 11 dage gjorde mit underliv ikke ondt længere

Det kommer igen. Da min datter var omkring 5 måneder havde jeg for første gang i mit liv en periode hvor jeg kom hver gang, flere gange 

Det kan være du mentalt skal vænne dig til kroppens fysiske ændringer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.