hvornår føltes det normalt for jer med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.086 visninger
29 svar
1 synes godt om
28. juni 2013

1990h

Hej piger..

Hvornår følte i jer som før dernede når i havde sex? altså hvornår syntes i at bækkenbunden begyndte at være stærk igen eller hvad man kan sige?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Københavnermor

Der gik måneder, men jeg fik også en 3. grads bristning..

Anmeld

28. juni 2013

Holbæktrunten

Hej piger..

Hvornår følte i jer som før dernede når i havde sex? altså hvornår syntes i at bækkenbunden begyndte at være stærk igen eller hvad man kan sige?..

Det foltes som vanligt første gang vi havde sex - efter en 6-8 uger tror jeg vi prøvede. Fik en 2 grads bristning, så det skulle lige hele

Anmeld

28. juni 2013

L&V

1990h skriver:

Hej piger..

Efter 6måneder ca.. pga sygning og et skubbet haleben..

Anmeld

28. juni 2013

FrkZier

1990h skriver:

Hej piger..

vi havde sex første gang da Isaak var 5,5 uge - og altså, JEG føler mig ikke anderledes dernede, det gjorde bare ondt, men føler da ikke der er noget der har ændret sig

Anmeld

28. juni 2013

1990h

FrkZier skriver:

vi havde sex første gang da Isaak var 5,5 uge - og altså, JEG føler mig ikke anderledes dernede, det gjorde bare ondt, men føler da ikke der er noget der har ændret sig

ja jeg syntes også det gjorde ondt de første par gange

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Månsson skriver:

Efter 6måneder ca.. pga sygning og et skubbet haleben..

avvs

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Holbæktrunten skriver:

Det foltes som vanligt første gang vi havde sex - efter en 6-8 uger tror jeg vi prøvede. Fik en 2 grads bristning, så det skulle lige hele

avv.

ja jeg ved sku ikke jeg syntes jeg har en mærkelig fornemmelse dernede det 9uger siden jeg fødte

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Københavnermor skriver:

Der gik måneder, men jeg fik også en 3. grads bristning..

av ikke rart..

Anmeld

28. juni 2013

L&V

1990h skriver:

avvs

Ja det gjorde sku noget avs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.