hvornår føltes det normalt for jer med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Hej piger..

Hvornår følte i jer som før dernede når i havde sex? altså hvornår syntes i at bækkenbunden begyndte at være stærk igen eller hvad man kan sige?..

Første gang var 3 uger efter. Føler mig ikke som sådan anderledes men pga sting i mellemkødet er jeg blevet mere tight og nogle stillinger er no-go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

1990h

Månsson skriver:

Ja det gjorde sku noget avs

kunne jeg forstille mig..jeg blev klippet to gange i det samme stykke hud og blev også syet oppe i..gjorde godt nok nuller de første par gange med sex så vi måtte stoppe...nu syntes jeg bare det føles mærkeligt dernede men det gør ikke sådan ondt..

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Britt88 skriver:

Første gang var 3 uger efter. Føler mig ikke som sådan anderledes men pga sting i mellemkødet er jeg blevet mere tight og nogle stillinger er no-go

øv med stillingerne

Anmeld

28. juni 2013

L&V

1990h skriver:

æ

kunne jeg forstille mig..jeg blev klippet to gange i det samme stykke hud og blev også syet oppe i..gjorde godt nok nuller de første par gange med sex så vi måtte stoppe...nu syntes jeg bare det føles mærkeligt dernede men det gør ikke sådan ondt..

Tænker os at der har været hævelser osv og måske lidt arvæv osv. Det tager lidt tid før det går væk

Anmeld

28. juni 2013

Holbæktrunten

1990h skriver:

avv.

ja jeg ved sku ikke jeg syntes jeg har en mærkelig fornemmelse dernede det 9uger siden jeg fødte

Hvis ikke du allerede har været til 8 ugers tjek, er det nok en god ide. Og så forklar lægen om den underlige følelse, så må han se på det. Det eneste der var anderledes her var at min klit var ekstra følsom de første par gange, men det blev også hurtigt normalt

Anmeld

28. juni 2013

morethanperfect

Hmm . 2-3 uger gik der vidst ..

Følte mig helt normal

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Holbæktrunten skriver:

Hvis ikke du allerede har været til 8 ugers tjek, er det nok en god ide. Og så forklar lægen om den underlige følelse, så må han se på det. Det eneste der var anderledes her var at min klit var ekstra følsom de første par gange, men det blev også hurtigt normalt

ja samme her med at den var mere følsom..ja skal til forsinket 8 ugers tjek på tirsdag så må vi se

Anmeld

28. juni 2013

1990h

Månsson skriver:

Tænker os at der har været hævelser osv og måske lidt arvæv osv. Det tager lidt tid før det går væk

ja ved ikke..syntes jeg er rimelig god til de bækken øvelser men føler sådan en tom fornemmelse dernede..det skide svært at forklare

Anmeld

28. juni 2013

1990h

morethanperfect skriver:

Hmm . 2-3 uger gik der vidst ..

Følte mig helt normal

dejligt

Anmeld

28. juni 2013

-Sigrid-

1990h skriver:

Hej piger..

Hvornår følte i jer som før dernede når i havde sex? altså hvornår syntes i at bækkenbunden begyndte at være stærk igen eller hvad man kan sige?..

Jeg havde en supernem fødsel. Men min datter vejede 4500 g, og var stjernekigger, så jeg fik 2 hudafskrabninger og en lille (udvendig?) bristning. Hun var 16 dage da vi havde sex første gang. Masser af glidecreme, og jeg nød det ikke på samme måde som før. 

Det kom jeg dog til senere, så sexlivet er ikke ovre selvom man får børn. Forhåbentlig bliver du (snart) klar igen, men det skal nok komme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.