Hvor meget tabte du ved selve fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget tabte i jer af at føde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.307 visninger
26 svar
5 synes godt om
26. juni 2013

Københavnermor

Ja, altså en afstemning om hvor meget man taber sig af selve fødslen. Tabt, som i MAX 1 uge efter fødslen. Det er jo ikke alle der vejer sig lige dagen efter.

Jeg havde selv tabt 16 kg da jeg stod på vægten efter vi kom hjem fra hospitalet, så ca. 3 dage efter fødslen.

Flere svar muligheder, hvis flere fødsler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Mettefpigen

Jeg vejede mig ikk før 3 uger efter ca, og der var røget 13 kg...

Anmeld

26. juni 2013

Victoria2013

Jeg tog i alt ca. 20 kg på i min graviditet

I løbet af den første uge havde jeg tabt mig de første 6 kg - og nu 16 dage efter, er jeg oppe på -10 kg, så kun 10 tilbage 

Anmeld

26. juni 2013

Stéphanie

Københavnermor skriver:

Ja, altså en afstemning om hvor meget man taber sig af selve fødslen. Tabt, som i MAX 1 uge efter fødslen. Det er jo ikke alle der vejer sig lige dagen efter.

Jeg havde selv tabt 16 kg da jeg stod på vægten efter vi kom hjem fra hospitalet, så ca. 3 dage efter fødslen.

Har svaret under 5 kg - vejede mig begge gange 2 dage efter fødslen og der var begge gange røget 4 kg, havde dog smidt henholdsvis 20 og 22 kg 14 dage efter

Anmeld

26. juni 2013

DianaRJS

Københavnermor skriver:

synes det er svært... jeg havde taget 19 kg på... MEN jeg lignede en omvandrene vandballong. havde vand i hele kroppen udover det vejede baby også så 3 dage efter vejede jeg kun 3 kg mere end inden jeg blev gravid

Anmeld

26. juni 2013

Københavnermor

DianaRJS skriver:

synes det er svært... jeg havde taget 19 kg på... MEN jeg lignede en omvandrene vandballong. havde vand i hele kroppen udover det vejede baby også så 3 dage efter vejede jeg kun 3 kg mere end inden jeg blev gravid

Så er det jo det samme tab som jeg gjorde! :-) 16 kg.

Anmeld

26. juni 2013

Københavnermor

Stéphanie skriver:

Har svaret under 5 kg - vejede mig begge gange 2 dage efter fødslen og der var begge gange røget 4 kg, havde dog smidt henholdsvis 20 og 22 kg 14 dage efter

Vildt nok at det 'kun' var 4 kg ved selve fødslen. Men super dejligt at det så raslede af hurtigt bagefter.

Anmeld

26. juni 2013

Hullabullabulla

Tog 20 kg på pga vand i kroppen - dagen efter fødslen havde jeg taget yderligere 2 kg på 

Men 10 dage efter (og med hjælp fra vanddrivende) var der forsvundet 24 kg

Anmeld

26. juni 2013

Københavnermor

Britt88 skriver:

Tog 20 kg på pga vand i kroppen - dagen efter fødslen havde jeg taget yderligere 2 kg på 

Men 10 dage efter (og med hjælp fra vanddrivende) var der forsvundet 24 kg

Vildt Hvad vejede baby??

Anmeld

26. juni 2013

Stéphanie

Københavnermor skriver:

Vildt nok at det 'kun' var 4 kg ved selve fødslen. Men super dejligt at det så raslede af hurtigt bagefter.

Jeg fik begge gange små børn (2530g) og har ikke døjet den mindste smule med vand i kroppen, og mistede mere eller mindre intet blod, så der har ikke rigtig været noget at tabe vægt på. Men så snart børnene for alvor tog fat med at spise smuttede al vægt, og også lidt mere til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.