gravid - men har ikke rigtig symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

modesty

Lou skriver:

Det skal siges at det eneste jeg mærker noget til er at jeg føler mig mere træt., og har engang i mellem en smule ømme bryster, men det er virkelig ikke meget.

Jeg er i dag 6+0 - og så læser jeg noget som er ment som en opmuntring til alle dem som kar kvalme, at det skal man bare være glad for, for så har man mindre riciko for at abortere....

øhh fedt for mig, som ikke har kvalme.... har jeg så stor riciko for at abortere?

Sidder der nogle andre derude som heller ikke havde kvalme i starten af deres graviditet, eller som fik det senere end uge 6? 

Jeg har brug for at blive beroliget... 

Det er helt normalt. Jeg fik først symptomer efter scanningen, som var i uge 7 (IVF).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Noneother

Jeg kastede op en gang i hele min graviditet. -og jeg er ret sikker på at det var på grund af en mild madforgiftning.

-Og jeg har altså en sund og rask dreng på 3 idag.

Det er bare en myte det andet. Alle gravide reagerer forskelligt. Det ene er ikke mere rigtigt end det andet.
Tag du det helt roligt, og nyd at du ikke er så hårdt ramt.

Anmeld

26. juni 2013

IG

Lou skriver:

Ja jeg skal nok bare prøve at slappe af, og tage en dag ad gangen. 

Og så være glad for at jeg har det godt..

Lige præcis! Nyd det

Anmeld

26. juni 2013

**Ønskebabyen

Lou skriver:

Det skal siges at det eneste jeg mærker noget til er at jeg føler mig mere træt., og har engang i mellem en smule ømme bryster, men det er virkelig ikke meget.

Jeg er i dag 6+0 - og så læser jeg noget som er ment som en opmuntring til alle dem som kar kvalme, at det skal man bare være glad for, for så har man mindre riciko for at abortere....

øhh fedt for mig, som ikke har kvalme.... har jeg så stor riciko for at abortere?

Sidder der nogle andre derude som heller ikke havde kvalme i starten af deres graviditet, eller som fik det senere end uge 6? 

Tag det heeeeeeeeeeeelt roligt

JEG havde ikke kvalme, og har næsten ikke haft det. Og jeg er 11+0 i dag. Det er bare ikke alle der har kvalme, og det bliver vi helt sikkert glade for senere hen.

Anmeld

26. juni 2013

Moma

Lou skriver:

Jeg har stort set ikke haft kvalme i nogle af mine graviditeter. De dage kunne tælles på én hånd.

Graviditeter er meget forskellige, og det er meget forskelligt, hvornår kvalmen begynder, hvis den begynder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.