gravid - men har ikke rigtig symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Lou

IG skriver:

Jeg kan godt forstå din bekymring, jeg havde det selv på samme måde i starten af min graviditet.

jeg havde/har ikke haft nogle rigtige symptomer på at være gravid, og jeg er i dag 35+6, S du skal bare slappe helt af.

Ja jeg skal nok bare prøve at slappe af, og tage en dag ad gangen. 

Og så være glad for at jeg har det godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Lou

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det med kvalmen er en gammel skrøne der ingen hold har i sig.

Det vil jeg da HÅBE at det er så!! 

Anmeld

26. juni 2013

Lou

skatja skriver:

Du skal slet ikke være nervøs..

Under hele min graviditet med mit første barn mærkede jeg intet før han begyndte at sparke i uge 20 og der var ingen komplikationer overhovedet under graviditeten heller ikke under fødslen

Det bedste du kan gøre for dig selv er gode tanker og stoppe med at bekymre dig.

Jo mere bekymret du er jo længere går tiden, og inden du får set dig om jamen så er du på vej til nakkefoldskanning hvor du kan få svar på om din bebs er ok

held og lykke herfra

Nej jeg skal nok prøve!! 

Man føler sig bare så anormal, fordi de fleste får så mange tegn og synptomer - især kvalme.

Men du har ret, tiden går nok hurtigere hvis man lægger sine bekymringer på hylden, og bare koncentrere sig om at leve sit liv, så sker der sikkert en masse gode ting i mellemtiden, som at man pludselig når sine scanninger mv.  Tak

Anmeld

26. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Lou skriver:

Det vil jeg da HÅBE at det er så!! 

Det er noget man siger for at glæde dem med kvalme. Det er forskelligt hvordan kvinder reagerer på hormonerne. Og det har intet at gøre med, hvor gravid man er 

Jeg kan godt forstå du er nervøs, når i har kæmpet sådan. Men prøv at nyd det og tænk, at så længe du ikke bløder eller har mange smerter ,er alt fint Det hjalp mig efter vores lange kamp 

I øvrigt kan du sagtens nå at få kvalme endnu... Men håber du slipper uden om. Og tillykke med det igen! 

Anmeld

26. juni 2013

DianaRJS

Lou skriver:

Det skal siges at det eneste jeg mærker noget til er at jeg føler mig mere træt., og har engang i mellem en smule ømme bryster, men det er virkelig ikke meget.

Jeg er i dag 6+0 - og så læser jeg noget som er ment som en opmuntring til alle dem som kar kvalme, at det skal man bare være glad for, for så har man mindre riciko for at abortere....

øhh fedt for mig, som ikke har kvalme.... har jeg så stor riciko for at abortere?

Sidder der nogle andre derude som heller ikke havde kvalme i starten af deres graviditet, eller som fik det senere end uge 6? 

Jeg har brug for at blive beroliget... 

det er altså en skrøne

du har ikke mere eller mindre chance hvad end du har kvalme eller ej

så nyd du nu bare at du intet har

jeg havde heller ingen symptomer ved mine 2 "store" drenge, og de har det altså fint den dag i dag så bare rolig

ville dog ønske jeg kunne sige det denne her gang, er nu i uge 16 og jeg ligger stadig mere med hovedet i toilettet end jeg laver alt muligt andet tror efterhånden det er min bedste ven haha

Anmeld

26. juni 2013

BigHope13

Lou skriver:

Det skal siges at det eneste jeg mærker noget til er at jeg føler mig mere træt., og har engang i mellem en smule ømme bryster, men det er virkelig ikke meget.

Jeg er i dag 6+0 - og så læser jeg noget som er ment som en opmuntring til alle dem som kar kvalme, at det skal man bare være glad for, for så har man mindre riciko for at abortere....

øhh fedt for mig, som ikke har kvalme.... har jeg så stor riciko for at abortere?

Sidder der nogle andre derude som heller ikke havde kvalme i starten af deres graviditet, eller som fik det senere end uge 6? 

Jeg har virkelig heller ikke haft meget kvalme, og han sidder fast derinde endnu uge 21

jeg kan huske jeg fik lidt små symptomer omkring uge 5-6 træt, ømme bryster og begyndende oppusthed.
Uge 7-11 var der jeg havde flest symptomer, de nævnte var lidt kraftigere, havde hovedpine og kvalme kunne godt opstå hvis jeg ikke fik overholdt mine spise tider.

Efter uge 11-12 stykker forsvandt alt igen og nu oplever jeg kun perioder med træthed, og ømme brystvorter samt lidt hævelse i arme og ben.

Alle graviditeter er forskellige og synes ikke du skal gå og være bekymret, kan huske jeg også længdes efter symptomer, men er ret glad for jeg har sluppet for kvalmende når jeg hære hvor styg den er ved nogen.

Anmeld

26. juni 2013

Missy89

Jeg har havde aldrig graviditetskvalme i min graviditet.Efter de fførste uger var jeg bare mega træt. Så ingen symptomer her. 

Anmeld

26. juni 2013

Trinebaby

Lou skriver:

Jeg har slet ikk haft symptomer på jeg var gravid , jeg har haft det så nemt , og er 26 uger henne nu

Anmeld

26. juni 2013

CroQuis

Lou skriver:

Ja da! Mig 

Jeg begyndte at have lidt kvalme i uge 6, men det var virkelig lidt!

Jeg har været mega træt, men det startede også først sent.

Senere har jeg haft spændte bryster...

Så vær du bare rolig 

Anmeld

26. juni 2013

Frk. Himmelblå

Lou skriver:

Min voldsommme træthed (og varierende kvalme) er alle tre gange sat ind for alvor omkring de 7 uger..

Har netop talt med en kvinde, der hverken har været træt eller har haft kvalme, - hun har blot en enkelt gang måttet takke nej til stærk mad! Og hun skal altså føde et sundt og raskt barn lige om lidt... Så det er meget forskelligt, og jeg synes bestemt, det lyder som om, du har rigeligt med symptomer ifht. hvor langt (læs:kort), du er henne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.