La glace på dr1.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Miss-86

lucas<3 skriver:

det var der igår..  på t3 plus..
og fy for pokker en kage der blev lavt til sidst med skinke i sukker..

Okay, den kanal har vi ikke ..

Ejj, kage med skinke i, det er ikke noget jeg har lyst til at sætte tænderne i ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Miss-86

Mini us skriver:

Er glad for jeg har set programmet for har bemærket at de kvindelige ansatte som laver kager har ringe på og lange negle og en havde neglelak på.. mega uhygiejnisk.  Så jeg skal ikke derind

Det har Mette Blomsterberg faktisk også ..

Meeen dertil vil jeg så sige, at jeg gerne spiser kage begge steder alligevel!
OG tror nu deres hygiejne er HØJ, hvis folk blev dårlige på stribe, sååå gik det nok ikke så forrygende i butikken.

Anmeld

27. juni 2013

Mini us

Miss-86 skriver:

Det har Mette Blomsterberg faktisk også ..

Meeen dertil vil jeg så sige, at jeg gerne spiser kage begge steder alligevel!
OG tror nu deres hygiejne er HØJ, hvis folk blev dårlige på stribe, sååå gik det nok ikke så forrygende i butikken.

Ja d har hun faktisk. Og nej kan godt være men når man arbejder indenfor hygiejne så er det noget man vægter højt der gemmer sig maaaange bakterier på og under smykke og negle og især neglelak

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Ja d har hun faktisk. Og nej kan godt være men når man arbejder indenfor hygiejne så er det noget man vægter højt der gemmer sig maaaange bakterier på og under smykke og negle og især neglelak

Ja, det er nemlig rigtigt..
Og neglelakken kan skalle af og ned i maden/bagværket..

Jeg ved det godt, jeg arbejder i hjemmeplejen, hvor vi også smører mad til de ældre - Vi må ikke have ure, armbånd, fingerringe eller neglelak på pga. hygiejne.

Anmeld

27. juni 2013

Lullaby

Miss-86 skriver:

Det syner jeg nu de er

Jeg synes at deres kager er fyldt med fejl. Har set flere kager herinde er flottere. 

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Lullaby skriver:

Jeg synes at deres kager er fyldt med fejl. Har set flere kager herinde er flottere. 

Okay, hm, så meget er jeg så ikke inde i det, at jeg synes der er en masse fejl ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.