La glace på dr1.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.528 visninger
35 svar
7 synes godt om
25. juni 2013

Miss-86

Jeg sad før og så La Glace på DR1, hvor er det bare fascinerende det de kan lave..
Sidste uge, lavede de et flygel og idag lavede de en kopi af Jim Lyngvild's hus - Såå flot lavet.

Er der mon nogle af jer, der har været forbi La Glace og smage deres kager? Eller fået kager til en begivenhed derinde fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

MortilElias2010

Miss-86 skriver:

Jeg sad før og så La Glace på DR1, hvor er det bare fascinerende det de kan lave..
Sidste uge, lavede de et flygel og idag lavede de en kopi af Jim Lyngvild's hus - Såå flot lavet.

Er der mon nogle af jer, der har været forbi La Glace og smage deres kager? Eller fået kager til en begivenhed derinde fra?

Jeg har stået inde ved disken og resolut gået ud igen - aldrig om jeg ville give så mange penge for et stykke kage jeg sikkert alligevel ikke kan fordrage - de havde de mærkeligste ingredienser og bwadr nej tak - men hende jeg fulgtes med (efter hundedemonstration!) ville nemlig gerne have to stykker med hjem til Jylland til hende og manden til aftenkaffen så DERFOR endte jeg der til at begynde med  Men jo kan bestemt fascineres af hvad de kan - ligesom i Cupcake Kampen på  TV 3 (en af de kanaler) Dybt imponerende men aldrig om jeg ville sætte tænderne i nogen af dem - ej puha  

Anmeld

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss-86 skriver:

Jeg bor i Kbh, og har så vidt jeg ved aldrig smagt deres kager. Så er det i hvert fald år og dage siden. Min mands virksomhed får ind imellem derfra, og det er nogle ret lækre kager, mener manden

Anmeld

25. juni 2013

Tranebaer

Ja, kender en der har arbejdet der, som fik med hjem efter arbejde. Det var super lækkert. Synes dog at Konditori H. C. Andersen oppe ved rådhuspladsen er en del bedre..

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

MortilElias2010 skriver:

Jeg har stået inde ved disken og resolut gået ud igen - aldrig om jeg ville give så mange penge for et stykke kage jeg sikkert alligevel ikke kan fordrage - de havde de mærkeligste ingredienser og bwadr nej tak - men hende jeg fulgtes med (efter hundedemonstration!) ville nemlig gerne have to stykker med hjem til Jylland til hende og manden til aftenkaffen så DERFOR endte jeg der til at begynde med  Men jo kan bestemt fascineres af hvad de kan - ligesom i Cupcake Kampen på  TV 3 (en af de kanaler) Dybt imponerende men aldrig om jeg ville sætte tænderne i nogen af dem - ej puha  

Jeg har godt hørt, det er ret dyrt..
Jeg kunne nu godt selv tænke mig at smage en af deres kager

Men ja, som du skriver, imponerende flot, det er det jo

CupCake kampen, hvad dag er det? Ved du det?

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg bor i Kbh, og har så vidt jeg ved aldrig smagt deres kager. Så er det i hvert fald år og dage siden. Min mands virksomhed får ind imellem derfra, og det er nogle ret lækre kager, mener manden

Det har ihvertfald ikke gjort noget særligt indtryk, HVIS du har fået en kage derfra, når du ikke kan huske det

Mmm, ja, jeg kunne godt forestille mig, at de smagte godt..

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Tranebaer skriver:

Ja, kender en der har arbejdet der, som fik med hjem efter arbejde. Det var super lækkert. Synes dog at Konditori H. C. Andersen oppe ved rådhuspladsen er en del bedre..

Mums, jeg må forbi en af stederne en dag så

Anmeld

25. juni 2013

Maja_4000

Jeg har været derinde 'en del' gange (som i: 4-5 gange )
Og jeg synes det er rigtig god kage! Men det ér skide dyrt :b jeg har heller aldrig selv betalt derinde, men har en sød mor og mormor

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Maja_4000 skriver:

Og jeg synes det er rigtig god kage! Men det ér skide dyrt :b jeg har heller aldrig selv betalt derinde, men har en sød mor og mormor

Hvor heldig kan man være  
Måske skulle jeg prøve at tage min mor med derind.. Hihi.

Jeg tør slet ikke tænke, hvad en fødselsdagskage, dåbskage el. lignende koster

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

Maja_4000 skriver:

Hvor heldig kan man være  
Måske skulle jeg prøve at tage min mor med derind.. Hihi.

Jeg tør slet ikke tænke, hvad en fødselsdagskage, dåbskage el. lignende koster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.