La glace på dr1.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss-86 skriver:

Det har ihvertfald ikke gjort noget særligt indtryk, HVIS du har fået en kage derfra, når du ikke kan huske det

Mmm, ja, jeg kunne godt forestille mig, at de smagte godt..

Har i hvert fald ikke fået det i deres butik, og det ville jeg kunne huske. Jeg har det med at ende hos Peter Beier Chokolade, som ligger som nabo. Haha

Men kæresten eeeeelsker deres kager. De går meget op i smagsoplevelsen, og helheden.

Jeg tror ikke et firma ville købe dem gentagende gange, hvis de ikke var gode.

Har en veninde som var elev derinde i en periode, og de er ret gode til deres håndværk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

TNBC

Miss-86 skriver:

Jeg sad før og så La Glace på DR1, hvor er det bare fascinerende det de kan lave..
Sidste uge, lavede de et flygel og idag lavede de en kopi af Jim Lyngvild's hus - Såå flot lavet.

Er der mon nogle af jer, der har været forbi La Glace og smage deres kager? Eller fået kager til en begivenhed derinde fra?

Hvis du synes de er gode, så se cake boss.. You will be blown away...
Amerikansk. Den er på netflix hvis du har det.

Anmeld

25. juni 2013

jydeinden

ja har godt set programmerne, og det er vildt flotte kager, men var inde på deres hjemmeside og var da nær ved at besvime over priserne

Anmeld

25. juni 2013

Louise Jørgensen

Har ofte fået kage derinde Haps haps.. dyrt men godt!

Anmeld

26. juni 2013

twinny

Min mormors nabo har været chef konditor derinde. 

Han havde tit is med hjem derfra. Mums det var lækkert.  

Anmeld

26. juni 2013

Lullaby

Miss-86 skriver:

Hvor heldig kan man være  
Måske skulle jeg prøve at tage min mor med derind.. Hihi.

Jeg tør slet ikke tænke, hvad en fødselsdagskage, dåbskage el. lignende koster

Imellem 75-95 kr pr kuvert. 

Anmeld

26. juni 2013

Lullaby

Synes faktisk ikke at deres kager er så flotte igen når man tænker på at de tager knap 100 pr kuvert. 

Anmeld

26. juni 2013

BabyMus

Miss-86 skriver:

Jeg sad før og så La Glace på DR1, hvor er det bare fascinerende det de kan lave..
Sidste uge, lavede de et flygel og idag lavede de en kopi af Jim Lyngvild's hus - Såå flot lavet.

Er der mon nogle af jer, der har været forbi La Glace og smage deres kager? Eller fået kager til en begivenhed derinde fra?

Jeg har været derinde.  min mormor inviterede mig sidste år. Ja det er dyrt men det er også godt! Det er jo ikke nær så dyrt som hvis man f.eks. skal have afternoon tea et fint sted.

Anmeld

26. juni 2013

Victoria2013

Jeg har været derinde adskillige gange og jeg elsker deres kager... JA det er dyrt men nøj, hvor får man også bare noget lækkert for pengene. Det er jo ikke et sted man tager hen hver uge, men til særlige lejligheder syntes jeg og så er det bare vildt godt. Sådan et stykke lækker kage fra La Glace og så med varm kakao m. flødeskum til... nom nom 

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Yurie skriver:

Hvis du synes de er gode, så se cake boss.. You will be blown away...
Amerikansk. Den er på netflix hvis du har det.

Jeg har haft set det, har desværre ikke kanalen mere, hvor det er og har ikke NETFLIX

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.