Jeg vil jo også gerne lave en skøn lagkage til Sofie på til på tirsdag, men nu er det lige gået op for mig, át hun skal i gæste-dp. Hendes "søde None" (Lone) holder ferie de næste tre uger. Det er lidt nederen, så jeg tror, jeg vil stikke hende en pakke is med på tirsdag, og så får de en lagkage, når "None" har holdt ferie. Jeg ved, hun helt sikkert har sørget for en gave til Sofie. Det var det samme sidste år, men da var Sofie jo kun lige startet i dp, og jeg lavede kage til gæste-dp + børn. I år vil jeg så vente, selvom jeg godt ved, det ikke er så meget for Sofies skyld. "None" gør bare så meget for Sofie - og holder så åbenlyst meget af hende, at jeg synes, de skal fejre noget sammen. - Håber det er forståeligt. Desuden bliver det jo sidste gang, da Guldborgsund kommune (som den eneste i landet) har besluttet, at børn er modne til at komme i børnehave, når de er 2,9 år gamle.
Nå, men jeg har suget til mig af alle jeres billeder og tips de seneste uger, og mon ikke jeg kan kreere en fornuftig lagkage - både til gæsterne på tirsdag og senere til en dp-fest hos "None"?.
- Helle, der holder pause i drivhuset
Anmeld