Argh... You got me!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2009

linemus

Susan1978 skriver:

***** OBS! Vi printer ikke fra d. 26/6-16/7 *****

nedern Line..   nå men der findes jo mange andre. ;-) 

Arh, pis... Du må kunne søge på Sukkerbillede eller sådan noget så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Susan1978

linemus skriver:

Arh, pis... Du må kunne søge på Sukkerbillede eller sådan noget så.

ja jeg ved at der var et sted hvor de kunne lave billederne i større størrelse..

jeg tænker nemlig  at kagen skal være ca 2 X A4 ark.. 

men kan ikke huske lige nu hvor det var.. men finder det nok igen.

Anmeld

9. juli 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

ja jeg ved at der var et sted hvor de kunne lave billederne i større størrelse..

jeg tænker nemlig  at kagen skal være ca 2 X A4 ark.. 

men kan ikke huske lige nu hvor det var.. men finder det nok igen.

altså, jeg tror nok, Bjørnebageren laver de dér prints.... Don't hang me.
Det var da nemt og tæt på...?

- Helle

Anmeld

9. juli 2009

Helle30

Jeg vil jo også gerne lave en skøn lagkage til Sofie på til på tirsdag, men nu er det lige gået op for mig, át hun skal i gæste-dp. Hendes "søde None" (Lone) holder ferie de næste tre uger. Det er lidt nederen, så jeg tror, jeg vil stikke hende en pakke is med på tirsdag, og så får de en lagkage, når "None" har holdt ferie. Jeg ved, hun helt sikkert har sørget for en gave til Sofie. Det var det samme sidste år, men da var Sofie jo kun lige startet i dp, og jeg lavede kage til gæste-dp + børn. I år vil jeg så vente, selvom jeg godt ved, det ikke er så meget for Sofies skyld. "None" gør bare så meget for Sofie - og holder så åbenlyst meget af hende, at jeg synes, de skal fejre noget sammen. - Håber det er forståeligt. Desuden bliver det jo sidste gang, da Guldborgsund kommune (som den eneste i landet) har besluttet, at børn er modne til at komme i børnehave, når de er 2,9 år gamle.

Nå, men jeg har suget til mig af alle jeres billeder og tips de seneste uger, og mon ikke jeg kan kreere en fornuftig lagkage - både til gæsterne på tirsdag og senere til en dp-fest hos "None"?.

- Helle, der holder pause i drivhuset

Anmeld

9. juli 2009

ivfmarie

Helle30 skriver:

Hendes "søde None" (Lone) holder ferie de næste tre uger.

hihi.. vore hedder også Lone.. Men hvis man spørger Malte hedder hun "Gruuhng"

Anmeld

9. juli 2009

Helle30

ivfmarie skriver:

hihi.. vore hedder også Lone.. Men hvis man spørger Malte hedder hun "Gruuhng"

Nåja... "None" er så et fremskridt: For tre mdr. siden hed hun bare BIIpbip - fordi hun har en fin voliere med et par nymfeparakitter, som vi altid hilser "godmorgen pip-pip'er".

- Helle - med datter i rivende sprogudvikling

Anmeld

9. juli 2009

ivfmarie

Nåja... "None" er så et fremskridt: For tre mdr. siden hed hun bare BIIpbip - fordi hun har en fin voliere med et par nymfeparakitter, som vi altid hilser "godmorgen pip-pip'er".

- Helle - med datter i rivende sprogudvikling

Da Freja var i dp ved samme Lone - hed hun sørme også None... Sjovt ikk...

Anmeld

10. juli 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Jeg vil jo også gerne lave en skøn lagkage til Sofie på til på tirsdag, men nu er det lige gået op for mig, át hun skal i gæste-dp. Hendes "søde None" (Lone) holder ferie de næste tre uger. Det er lidt nederen, så jeg tror, jeg vil stikke hende en pakke is med på tirsdag, og så får de en lagkage, når "None" har holdt ferie. Jeg ved, hun helt sikkert har sørget for en gave til Sofie. Det var det samme sidste år, men da var Sofie jo kun lige startet i dp, og jeg lavede kage til gæste-dp + børn. I år vil jeg så vente, selvom jeg godt ved, det ikke er så meget for Sofies skyld. "None" gør bare så meget for Sofie - og holder så åbenlyst meget af hende, at jeg synes, de skal fejre noget sammen. - Håber det er forståeligt. Desuden bliver det jo sidste gang, da Guldborgsund kommune (som den eneste i landet) har besluttet, at børn er modne til at komme i børnehave, når de er 2,9 år gamle.

Nå, men jeg har suget til mig af alle jeres billeder og tips de seneste uger, og mon ikke jeg kan kreere en fornuftig lagkage - både til gæsterne på tirsdag og senere til en dp-fest hos "None"?.

- Helle, der holder pause i drivhuset

Same here same here..

jeg havde også bedt om fri den 16 på Emils fødselsdag og ville invitere Nane (Jane) og børnene hjem til Emil ... men Nane har også ferie

Emil har dog allerede fået sin gave, for de holdte lidt fødselsdag i DP for ham og for en af tøserne som også har næste uge. Han fik en flot majetersker.

Anmeld

10. juli 2009

Helle30

Den kommer da på det helt rigtige tidspunkt så. Nu er han klar til høsten.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.