Argh... You got me!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

ivfmarie

Gæt hvad jeg laver nu.. JOW JOW... lagkage med alskens gode sager.. og MMF (en helt fantastisk opdagelse må jeg tilføje )

Marie - totalt kornflækker (jeg har sgu høje høle på imens!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

linemus

For satan da, Marie. Jeg kan lige se det for mig - den smækre husmor i køkkenet, mens fatter kommer forbi med små klap til numsen.

Husk at tage billeder... af kagen! Den må vi se!

- Line

Anmeld

9. juli 2009

ivfmarie

Forpulede skildpaddecreme - det er bare noget tyndt sjap!!

Nu har jeg forsøgt mig med en husblads-løsning... Putter unger, tager en kop kaffe - og så må vi se om det har stivet den af...

Og Line, du har helt ret i de små klap

Marie - en anelse arrig, men prøver at tage det på en lidt overskudsagtigt måde...

Anmeld

9. juli 2009

linemus

Ah... skildpadderne var garanteret for varme og flødeskummet er smeltet. Har jeg ret?

Den bedste måde (synes jeg - for den er mislykningsfri) er at smelte padderne i fløden, køle det helt af evt. til dagen efter, og så piske det hele til skum. Ta daaa.

Anmeld

9. juli 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Gæt hvad jeg laver nu.. JOW JOW... lagkage med alskens gode sager.. og MMF (en helt fantastisk opdagelse må jeg tilføje )

Marie - totalt kornflækker (jeg har sgu høje høle på imens!!)

hvad er det der MMF betyder?

og hvor er bare du bare for meget overskudsagtig..

jeg har også overvejet at prøve at lave den der lagkage jeg drømmer om at lave til Emils fødselsdag, men hvem pokker skal lige spise den? JEG SKAL IKKE.

så det skal nok ende med at det mislykkedes når nu jeg ikke er så corny og prøve det på forhånd.

Susan som pt har aftenvagt og arbejder hjemme.

Anmeld

9. juli 2009

linemus

Susan1978 skriver:

hvad er det der MMF betyder?

og hvor er bare du bare for meget overskudsagtig..

jeg har også overvejet at prøve at lave den der lagkage jeg drømmer om at lave til Emils fødselsdag, men hvem pokker skal lige spise den? JEG SKAL IKKE.

så det skal nok ende med at det mislykkedes når nu jeg ikke er så corny og prøve det på forhånd.

Susan som pt har aftenvagt og arbejder hjemme.

MMF er marsh mallow fondant, som er en sukkermasse, der bruges til at rulle ud og brede ud over kagen, samt lave fine figurer. Noget lignende sugarpaste, hvis du ved, hvad det er.

Hvorfor er der ingen til at spise din kage??

Anmeld

9. juli 2009

Susan1978

linemus skriver:

MMF er marsh mallow fondant, som er en sukkermasse, der bruges til at rulle ud og brede ud over kagen, samt lave fine figurer. Noget lignende sugarpaste, hvis du ved, hvad det er.

Hvorfor er der ingen til at spise din kage??

åhhh fordi jeg ikke kan tåle det og ikke er den store laglage spiser i forvejen.. ungerne får sukkershok.. haha og kravler på væggene og jannik kan da ikke spise en hel lagkage..

men jeg skal da ha bestilt det billede.  et eller andet sted vi skal holde fødselsdag den 19..

Anmeld

9. juli 2009

linemus

Susan1978 skriver:

åhhh fordi jeg ikke kan tåle det og ikke er den store laglage spiser i forvejen.. ungerne får sukkershok.. haha og kravler på væggene og jannik kan da ikke spise en hel lagkage..

men jeg skal da ha bestilt det billede.  et eller andet sted vi skal holde fødselsdag den 19..

Prøv at kigge her:  kagekompagniet.dk/group.asp

Anmeld

9. juli 2009

Tynen

Bare vent!!
Nu får vi forhåbentlig snart et nyt kageforum (Hvis Karoline kan få ham Henrik overtalt inde på baby.dk-debatten    )

Jeg har desværre intet råd mht. skildpaddecremen.. Synes slet ikke mit var sådan - Håber det lykkes alligevel?!

Anmeld

9. juli 2009

Susan1978

linemus skriver:

Prøv at kigge her:  kagekompagniet.dk/group.asp

***** OBS! Vi printer ikke fra d. 26/6-16/7 *****

nedern Line..   nå men der findes jo mange andre. ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.