"er jeg mon gravid??"
Hej Charlotte
Jeg skriver til dig fordi jeg har haft pletblødninger de sidste to dage, men intet i dag. Jeg er 6+2 idag, hvis jeg var gravid, men testede 5+2 og den var negativ.
Men hvorfor kommer min mens så ikke, kan jeg være gravid alligevel? Eller er der noget helt vildt galt med mig?
Jeg har meget svingende cyklus på mellem 28 og 56 dage, men pletblødningen plejer at være der to tre dage for så at tiltage og ende ud i 4-7 dages mens. Men nu er den så klinget af? Mine bryster er ikke spændte som de plejer at være op til mens og har fået mørkere brystvorder (måske solen?) og har kun mens lign smerter engang imellem når jeg ligger og slapper af, men de holder op lynhurtigt igen og er slet ikke så skarpe som de plejer.
Har du et bud på om der kan være graviditet og hvis ikke hvad det mon så er.
Ved godt jeg skal teste igen, gå til læge osv. Men føler mig lidt fjoller at jeg sådan tager på vej når nu jeg ved min mens er så rodet, men vil faktisk gerne være gravid, så er lidt utålmodig for hvor min mens ellers positive test bliver af.
Håber du kan hjælpe.
Hilsen den indbildte gravide.
Charlottes svar
Kære Du
Jeg ville tage det helt med ro og se tiden an. Små pletblødninger og udebleven menstruation, behøver slet ikke at være et tegn på graviditet. Desuden skriver du jo at du har en ret uregelmæssige menstruations cyklus, så se du roligt tiden an og se hvad der sker. Og prøv så igen om nogle uger med en test, hvis du stadig ikke har fået dine menstruationer.
Mange hilsner Charlotte,
www.grumme.dk
En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.
Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk
Anmeld