Barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Bare lige en kommentar til stellene  

Jeg HADEDE at køre med vores barnevogn, fordi den havde fire faste hjul - det var det bedste, da vi skiftede barnevogn og derved fik svinghjul foran. 

ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mere skal jeg have en stor klods af barnevogn med et stort, træls stel .. 

Vi har faste hjul, men på en combi. Måske er det mindre tungt, men jeg elsker vores stel, og kunne ikke lide med svinghjul... Tror man skal prøve sig frem og se hvad man kan lide 

Synes også de faste stel ser voldsomme ud på alm. størrelse barnevogne. Men har aldrig ejet en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

LilleChelle

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi har faste hjul, men på en combi. Måske er det mindre tungt, men jeg elsker vores stel, og kunne ikke lide med svinghjul... Tror man skal prøve sig frem og se hvad man kan lide 

Synes også de faste stel ser voldsomme ud på alm. størrelse barnevogne. Men har aldrig ejet en 

Vores var også en combi - og jeg hadede den rent ud sagt :p 

Den var så bøvlet at komme rundt med, det var træls at skulle løfte fronten hver gang man skulle dreje og så fyldte den jo bare røv meget inde i butikkerne og gågaden .. Der er det altså mere praktisk at have en med svinghjul.

Havde jeg boet på landet, havde jeg nok aldrig valgt en med svinghjul. Og var nok heller ikke blevet så træt af den gamle. 

Anmeld

26. juni 2013

LilleChelle skriver:

Den var så bøvlet at komme rundt med, det var træls at skulle løfte fronten hver gang man skulle dreje og så fyldte den jo bare røv meget inde i butikkerne og gågaden .. Der er det altså mere praktisk at have en med svinghjul.

Havde jeg boet på landet, havde jeg nok aldrig valgt en med svinghjul. Og var nok heller ikke blevet så træt af den gamle. 

Vi bor i København. Elsker vores vogn og synes den er dejlig nem. 

Anmeld

26. juni 2013

LilleChelle skriver:

Nu går vi også en del ture i naturen og i grus. Der tror jeg også svinghjul ville være p.... irriterende 

Anmeld

26. juni 2013

LilleChelle

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi bor i København. Elsker vores vogn og synes den er dejlig nem. 

Ja, det så jeg :p 

- Jeg har nu ingen problemer med grus og diverse sandlignende ting :p Sætter bare hjulene fast :p 

Men ja - der er jo nogle der er glade for de faste hjul, ellers ville der jo ikke være så mange barnevogne/klapvognene med dem  

Anmeld

29. juni 2013

NannaMKG skriver:

Det må du meget gerne gøre ville være dejligt og se om de virkelig holder godt  Hehe

det kan jeg godt forstå, bare man får det værste det jo os fint nok, men os dejligt man kan se den rigtig bliver brugt med madfinger over det hele

Min tlf gik død samme dag jeg lovede at sende billeder. Så skal lige have en ny. Den jeg har som reserve, kan jeg ikke overføre billeder fra. Ellers send mig dit nr. i indbakke, så kan du få det på mms 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.