Barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Mini us

NannaMKG skriver:

Hvad er derr for et stel da?

Et helt nyt stel med drejbare forhjul.. så lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

NannaMKG

Albertsen92 skriver:

Nej, det var så kun liften jeg får med gratis men det er jo også 1149 kr sparet.

Nej, havde aldrig hørt det før, men jeg har da brugt det til mine og kæresten sko, og mine hvide stiletter der var møg beskidte, og jeg kunne ikke få det af med vand, det røg bare af i et strøg af det der

Det os godt og spare 

Det bare mere hvis man tager det på og det så ødelægger det læder 

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Mini us skriver:

Et helt nyt stel med drejbare forhjul.. så lækkert

Når det, har hørt det ikke var særlig godt hvis man går mange ture hvor der er sten og det, derfor valgte jeg ikke det. Men hvad var det så for et stel man kunne få for de der 8440 kr? 

Anmeld

25. juni 2013

Mini us

NannaMKG skriver:

Når det, har hørt det ikke var særlig godt hvis man går mange ture hvor der er sten og det, derfor valgte jeg ikke det. Men hvad var det så for et stel man kunne få for de der 8440 kr? 

Forhjulene kan låses så de kun går fremad det der er med i pakke. Er et helt alm stel. Ved ikk lige hvad det hedder men bare standard stel de er billigere end de store baby butikker

Anmeld

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

NannaMKG skriver:

Ja okay, farven famler ikke vel? Og er læderne stadig flot på din? 

Nej den falmer ikke, og læderet fejler intet. Nu står vores også inde når den ikke bliver brugt. Men vi bruger den rigtig rigtig meget, da jeg passer min søn hjemme, og vi er ude hver dag.

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Mini us skriver:

Forhjulene kan låses så de kun går fremad det der er med i pakke. Er et helt alm stel. Ved ikk lige hvad det hedder men bare standard stel de er billigere end de store baby butikker

Ja okay. jeg fik os et af de nye stel hvilken en af dem kan jeg ikke huske 

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej den falmer ikke, og læderet fejler intet. Nu står vores også inde når den ikke bliver brugt. Men vi bruger den rigtig rigtig meget, da jeg passer min søn hjemme, og vi er ude hver dag.

Ja okay, mange tak

Anmeld

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

NannaMKG skriver:

Ja okay, mange tak

Jeg kan sende dig et billede, af vores 1 1/2 år gamle vogn, hvis du vil danne dig et indtryk?

Jeg synes til gengæld indersiden er lidt svær at holde ren, særligt efter bassen er blevet stor. Men lidt pletfjerne tager det værste. Mange vogne er jo også lyse indeni, uanset.

Anmeld

26. juni 2013

NannaMKG

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kan sende dig et billede, af vores 1 1/2 år gamle vogn, hvis du vil danne dig et indtryk?

Jeg synes til gengæld indersiden er lidt svær at holde ren, særligt efter bassen er blevet stor. Men lidt pletfjerne tager det værste. Mange vogne er jo også lyse indeni, uanset.

Det må du meget gerne gøre ville være dejligt og se om de virkelig holder godt  Hehe

det kan jeg godt forstå, bare man får det værste det jo os fint nok, men os dejligt man kan se den rigtig bliver brugt med madfinger over det hele

Anmeld

26. juni 2013

LilleChelle

Bare lige en kommentar til stellene  

Jeg HADEDE at køre med vores barnevogn, fordi den havde fire faste hjul - det var det bedste, da vi skiftede barnevogn og derved fik svinghjul foran. 

ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mere skal jeg have en stor klods af barnevogn med et stort, træls stel .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.