Barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
25 svar
7 synes godt om
25. juni 2013

NannaMKG

Ville høre om der var nogle der har hørt noget dårligt om emmajungas barnevogn  Big Star Supreme hvid i læder, eller bare har hørt noget om deres serie i læder? - Altså om deres læder holder, eller om det kr akelerer? Eller noget andet der er mindre godt ved den? 

har lige købt den så ville høre om det er et helt dumt køb 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Mini us

NannaMKG skriver:

Ville høre om der var nogle der har hørt noget dårligt om emmajungas barnevogn  Big Star Supreme hvid i læder, eller bare har hørt noget om deres serie i læder? - Altså om deres læder holder, eller om det kr akelerer? Eller noget andet der er mindre godt ved den? 

Hey v bare lige sige at hvis du bor på Sjælland så har danmarks børn i hvidovre en rigtig go pris lige nu på lige den vogn i hvid læder. En pakke løsnong hvor du får vognen, pusletaske, lift, liftsele, regnslag, madras til lift og madras til barnevogn samt en dyne til 8440

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Mini us skriver:

Hey v bare lige sige at hvis du bor på Sjælland så har danmarks børn i hvidovre en rigtig go pris lige nu på lige den vogn i hvid læder. En pakke løsnong hvor du får vognen, pusletaske, lift, liftsele, regnslag, madras til lift og madras til barnevogn samt en dyne til 8440

Jeg har os købt den hos Danmark igår men bare i den der ligger på Amager, men bare lige for 1000 kroner mere så. Burde nok ringe der ud og høre om man ikke kan få den til den pris som de køre med i Hvidovre. dejligt og spare lidt hvis det kan lade sig gøre hehe 

Men mange tak 

Anmeld

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

NannaMKG skriver:

Vi har en Emmaljunga Combi i creme leatherette. Synes den er dejlig nem at holde ren. Og holder sig flot, hvis man passer på den

Anmeld

25. juni 2013

Albertsen92

Jeg har købt den hvide leatherette og får luften med gratis fordi barnevognskassen har været udstillet, skal dog hente og betale her i løbet af ugen.
Nu kan jeg ikke finde ud af om om det i Danmarks børn er et bedre tilbud?
Nå, men jeg har købt noget der hedder tip top på Roskilde dyrskue, det er lavet af natur materialer og tager alt! Hvide sko bliver som helt nye igen, og det er meget nemt og hurtigt at bruge
Med det, tror jeg det er let at holde vognen ren

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vi har en Emmaljunga Combi i creme leatherette. Synes den er dejlig nem at holde ren. Og holder sig flot, hvis man passer på den

Ja okay, farven famler ikke vel? Og er læderne stadig flot på din? 

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Albertsen92 skriver:

Jeg har købt den hvide leatherette og får luften med gratis fordi barnevognskassen har været udstillet, skal dog hente og betale her i løbet af ugen.
Nu kan jeg ikke finde ud af om om det i Danmarks børn er et bedre tilbud?
Nå, men jeg har købt noget der hedder tip top på Roskilde dyrskue, det er lavet af natur materialer og tager alt! Hvide sko bliver som helt nye igen, og det er meget nemt og hurtigt at bruge
Med det, tror jeg det er let at holde vognen ren

Ja okay, fik du så os alt med for en god pris?. Altså jeg synes det er et godt tilbud var i kære børn og babysam, og der ville de have 12000-13000 kr for det samme. 

Har du hørt om der nogle der har brugt det på barnevognen? 

Anmeld

25. juni 2013

Mini us

NannaMKG skriver:

Jeg har os købt den hos Danmark igår men bare i den der ligger på Amager, men bare lige for 1000 kroner mere så. Burde nok ringe der ud og høre om man ikke kan få den til den pris som de køre med i Hvidovre. dejligt og spare lidt hvis det kan lade sig gøre hehe 

Men mange tak 

Vi har også bestilt til 700 kr dyrere men d fordi vi vil have det nye s stel

Anmeld

25. juni 2013

Albertsen92

NannaMKG skriver:

Ja okay, fik du så os alt med for en god pris?. Altså jeg synes det er et godt tilbud var i kære børn og babysam, og der ville de have 12000-13000 kr for det samme. 

Har du hørt om der nogle der har brugt det på barnevognen? 

Nej, det var så kun liften jeg får med gratis men det er jo også 1149 kr sparet.

Nej, havde aldrig hørt det før, men jeg har da brugt det til mine og kæresten sko, og mine hvide stiletter der var møg beskidte, og jeg kunne ikke få det af med vand, det røg bare af i et strøg af det der

Anmeld

25. juni 2013

NannaMKG

Mini us skriver:

Vi har også bestilt til 700 kr dyrere men d fordi vi vil have det nye s stel

Hvad er derr for et stel da?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.