Skal vi være tabere sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

EnSødMor

Ja, jeg trænger til at komme i bedre form, spise sundere og tabe mig næsten 10 kilo, men jeg mangler nogle til at støtte, bakke op og give motivation?  

jeg tænker at vi i denne tråd kan fortælle lidt om os selv, hvad vi ønsker at veje, eller blive bedre til & fortælle om vores mål, vores forhindringer osv?  

Jeg starter gerne; Jeg er 21 år, starter på uddannelse til august har en datter fra 30.09.12. bor med min forlovede som jeg snart har været sammen med i 7 år! Jeg vejer 73 kilo, er KUN 152 cm og mit mål er at komme ned på 65 kilo som det første' og til slut vil jeg gerne ned på 60. Jeg er ikke særlig usund mht chips, slik og guf for bryder mig ikke så meget om det, derimod elsker jeg ris, pasta og sovs! Hvilket er så dårligt!! ;( Jeg drømmer om at kunne gå i cowboybukser igen, købe tøj i max str M og at kunne være tilfreds med mig selv.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Billemyre

Hep, jeg er med

Har det (næsten) ligesom dig - elsker simpelthen pasta og sauce!
Og brød... og smør... og ost... og.. og....!

Men derudover er jeg dog også vild med sodavand, chips og chokolade.
Kan sådan nogenlunde holde mig fra det, men chokoladen og colaen trækker nogle gange virkelig i mig.

Om mig:
Jeg er 27 år, er 163 cm. høj og vejer ca. 76 kg.
Vil også gerne ned på 60 kg.

I september vejede jeg 66, da jeg skulle tabe mig til en rolle i en musical, men de ti kilo kom lynhurtigt på igen, efter forestillingen sluttede... ÆV!

Så jeg er frisk på en holde-hinanden-til-ilden-og-i-ørerne-tråd!

Anmeld

24. juni 2013

Drømme

Frk-S skriver:

Ja, jeg trænger til at komme i bedre form, spise sundere og tabe mig næsten 10 kilo, men jeg mangler nogle til at støtte, bakke op og give motivation?  

jeg tænker at vi i denne tråd kan fortælle lidt om os selv, hvad vi ønsker at veje, eller blive bedre til & fortælle om vores mål, vores forhindringer osv?  

Jeg starter gerne; Jeg er 21 år, starter på uddannelse til august har en datter fra 30.09.12. bor med min forlovede som jeg snart har været sammen med i 7 år! Jeg vejer 73 kilo, er KUN 152 cm og mit mål er at komme ned på 65 kilo som det første' og til slut vil jeg gerne ned på 60. Jeg er ikke særlig usund mht chips, slik og guf for bryder mig ikke så meget om det, derimod elsker jeg ris, pasta og sovs! Hvilket er så dårligt!! ;( Jeg drømmer om at kunne gå i cowboybukser igen, købe tøj i max str M og at kunne være tilfreds med mig selv.  

Jeg vil også gerne være med

Jeg er 22 (23 til august), bor pt på Bornholm men flytter snart til Sjælland med hunden og datteren (uden min forlovede - vi har været sammen i lidt over 2 1/2 år) for at starte på uddannelse til september. vores datter er fra 02.03.12 og jeg har ikke rigtig tabt mig siden fødslen.

Jeg er 157 høj men har ikke en præcis ide om hvad jeg vejer  Det er omkrin 65 kg, tror jeg. det er heller ikke så meget kilo'erne jeg vil af med som det er mavedellen. Jeg er for et par uger siden gået over til at blive veganer, men har et par ting (især is) som jeg har haft svært ved at skære helt væk, og det er mit mål, samt mere motion. vil hellere nyde en bakke jordbær end en pose chips

Så for at gøre det kort : jeg ønsker at dyrke mere motion, skære det usunde helt væk og komme af med mavedellen

Anmeld

24. juni 2013

Weber

Frk-S skriver:

Håber det er okay jeg er med, selvom jeg ikke skal tabe kilo, men have styr på kosten. Jeg har over 8 måneder tabt 20 kilo gennem motion og sunde måltider.. men men men... de der mellem måltider . Jeg ELSKER tomme, saltede kulhydrater, chips, pommes, popcorn, saltkiks osv. Hvad gør i for at undgå alle de ekstra kalorier ?

Hilsen weber

(som lige pt sidder og guffer chips, som jeg lige har gået ned på tanken (5km) og hentet)

Anmeld

25. juni 2013

EnSødMor

Billemyre skriver:

Hep, jeg er med

Har det (næsten) ligesom dig - elsker simpelthen pasta og sauce!
Og brød... og smør... og ost... og.. og....!

Men derudover er jeg dog også vild med sodavand, chips og chokolade.
Kan sådan nogenlunde holde mig fra det, men chokoladen og colaen trækker nogle gange virkelig i mig.

Om mig:
Jeg er 27 år, er 163 cm. høj og vejer ca. 76 kg.
Vil også gerne ned på 60 kg.

I september vejede jeg 66, da jeg skulle tabe mig til en rolle i en musical, men de ti kilo kom lynhurtigt på igen, efter forestillingen sluttede... ÆV!

Så jeg er frisk på en holde-hinanden-til-ilden-og-i-ørerne-tråd!

Skønt at du vil være med... !  

Ja, cola og chips er en svær afhænghed, jeg drikker en pepsi max ( dåse) om dagen, før i tiden drak jeg nemt 1,5 L om dagen...  

Jeg er begyndt at træne fra igår, skal igen idag og ser faktisk frem til det.... Derudover, vil jeg prøve at droppe alt det stivelse der er i f.eks ris, pasta og brød.... ;-) 

Hvad vil du gøre for det?  

Anmeld

25. juni 2013

EnSødMor

Drømme skriver:

Jeg vil også gerne være med

Jeg er 22 (23 til august), bor pt på Bornholm men flytter snart til Sjælland med hunden og datteren (uden min forlovede - vi har været sammen i lidt over 2 1/2 år) for at starte på uddannelse til september. vores datter er fra 02.03.12 og jeg har ikke rigtig tabt mig siden fødslen.

Jeg er 157 høj men har ikke en præcis ide om hvad jeg vejer  Det er omkrin 65 kg, tror jeg. det er heller ikke så meget kilo'erne jeg vil af med som det er mavedellen. Jeg er for et par uger siden gået over til at blive veganer, men har et par ting (især is) som jeg har haft svært ved at skære helt væk, og det er mit mål, samt mere motion. vil hellere nyde en bakke jordbær end en pose chips

Så for at gøre det kort : jeg ønsker at dyrke mere motion, skære det usunde helt væk og komme af med mavedellen

Tak fordi du vil være med!  ;-) 

- Uha. Ja mavefedtet, det har jeg også en del af, efter fødslen.... ;( 

jeg prøver så vidt muligt at lave mavebøjninger og træne maven for at komme væk med det... ;-) 

Hvad vil du gøre for at komme af med dellen? Og for at skære det usunde væk? (; 

Anmeld

25. juni 2013

EnSødMor

Weber skriver:

Håber det er okay jeg er med, selvom jeg ikke skal tabe kilo, men have styr på kosten. Jeg har over 8 måneder tabt 20 kilo gennem motion og sunde måltider.. men men men... de der mellem måltider . Jeg ELSKER tomme, saltede kulhydrater, chips, pommes, popcorn, saltkiks osv. Hvad gør i for at undgå alle de ekstra kalorier ?

Hilsen weber

(som lige pt sidder og guffer chips, som jeg lige har gået ned på tanken (5km) og hentet)

Selvfølgelig er det okay at du er med ;-) det er kun dejligt.  

Først vil jeg sige,  kan du se at få den chips pose smidt ud!! - Hehe. 

Jeg kender især godt til det med mellemmåltiderne, så finder man lige nogle peanuts, eller køber en hamburger osv, det går bare ikke, jeg har lavet sådan en sedl, som hænger på køleskabet, hvor mine målsætninger står, den motivere mig til ikke at tage noget usundt. Men vigtigst af alt tror jeg det er vigtigt at få smidt alle fristelser ud!

Anmeld

25. juni 2013

BabyHL

Frk-S skriver:

Jeg hopper også gerne med 

Jeg er 23 år. Jeg har en søn fra 15.08.12. Inden graviditeten havde jeg taget 12 kg på og i graviditeten røg der 18 kg på (og de har haft svært ved at forsvinde)! 

Den 1. januar 2013 vejede jeg 77,7 kg, og valgte at begynde på at spise mindre. Den 22. maj vejede jeg 71,1 kg og startede på Dukan kuren. Lige nu vejer jeg ca. 68 kg. Lige i disse dage føler jeg mig meget stresset, og har derfor svært ved at holde kuren. Jeg drømmer om at komme ned på 65 kg (måske 60). Jeg er 170 cm høj  

Det jeg er mest ked af, er også "hængemaven" efter graviditeten. Jeg har rigtig meget løs hængehud. Jeg træner 2-3 gange om ugen, men der sker ikke rigtig noget med maven

Anmeld

25. juni 2013

Drømme

Tak fordi du vil være med!  ;-) 

- Uha. Ja mavefedtet, det har jeg også en del af, efter fødslen.... ;( 

jeg prøver så vidt muligt at lave mavebøjninger og træne maven for at komme væk med det... ;-) 

Hvad vil du gøre for at komme af med dellen? Og for at skære det usunde væk? (; 

Altså, min ide er at gå lidt længere ture når jeg er ude med hunden - fra 15 min til en halv time - og så 15 mave- og armbøjninger. Før har kejsersnitsaret været undskyldning for ikke at gøre det, men det generer stort set ikke længere

skal som sagt snart flytte, og håber lidt på der ligger en svømmehal så jeg kan komme ud og svømme et par gange om ugen

ang det usunde, så har jeg tænkt mig at købe frugt i stedet for usunde ting, så der ikke er nogen fristelser i huset

indtil da, så bliver det små portioner og kun en gang om ugen - tænker to kugler is om fredagen og så er det det  (Vi har en masse is i fryseren, og må indrømme jeg ikke rigtigt kan nænne bare at smide det ud :p det er ikke helt godt..)

Anmeld

25. juni 2013

EnSødMor

BabyHL skriver:

Jeg hopper også gerne med 

Jeg er 23 år. Jeg har en søn fra 15.08.12. Inden graviditeten havde jeg taget 12 kg på og i graviditeten røg der 18 kg på (og de har haft svært ved at forsvinde)! 

Den 1. januar 2013 vejede jeg 77,7 kg, og valgte at begynde på at spise mindre. Den 22. maj vejede jeg 71,1 kg og startede på Dukan kuren. Lige nu vejer jeg ca. 68 kg. Lige i disse dage føler jeg mig meget stresset, og har derfor svært ved at holde kuren. Jeg drømmer om at komme ned på 65 kg (måske 60). Jeg er 170 cm høj  

Det jeg er mest ked af, er også "hængemaven" efter graviditeten. Jeg har rigtig meget løs hængehud. Jeg træner 2-3 gange om ugen, men der sker ikke rigtig noget med maven

Du er mere end velkommen  

Dukankuren har jeg også været på et par gange faktisk, det gik meget godt første gang, men nu går det ikke særlig godt.  

blev træt af alt det kød og savnede indimellem mine pasta.  

Ja hængemaven forsvinder hellere ikke her, desværre, men jeg bliver ved! 

Hvad tror du at du skal gøre for at få tabt de sidste kilo? - Hvad vil du gøre anderledes og har du et mål?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.