AnnaKJ skriver:
Må prøve at sætte mig ned og stille mig selv nogle af de spørgsmål 
Synes bare det er så mega svært.
Men synes det er fedt at du fandt dit 
Jeg kommer bare hele tiden til at tænke på "hvordan er muligheden for arbejde bagefter?", for gider jo ikke rigtig hvis jeg ikke kan komme videre og min mand gider ikke flytte 
Forståeligt, det tænkte jeg også meget på, og heldigvis er der gode jobmuligheder for den uddannelse jeg ønsker 
tror sådan set at det vigtigste er, at man følger sit hjerte og finder det man brænder for, for så vil man også skille dig ud når man søger job, altså jeg mener, de vil kunne mærke at det er det man brænder for og at det ikke bare er en nødløsning.
må indrømme jeg ikke har lyst til at sidde om 20-30 år og ærge mig over jeg ikke valgte det jeg brænder for fordi der ikke lige er arbejde nu her.
så selvom min forlovede bliver på Bornholm pga uddannelse og familie, flytter jeg alligevel til Sjælland med vores fælles datter og hund. Vi forlader ikke hinanden, men vi holder heller ikke hinanden tilbage, og jeg er så glad for at vi kan klare os sådan
og så må vi se hvor vi ender henne om fire år når jeg er færdig med min uddannelse - om vi så flytter til udlandet eller finder et sted i DK at slå os ned 
Håber du finder det rette for dig 
Anmeld