Tiden flyver bare afsted!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Mette.

AnnaKJ skriver:

Jeg har en HF
Har faktisk ikke rigtig nogen ide

Det er det der gør det svært - føler ikke helt jeg ved hvilken person jeg er

Så kan jeg godt se det er svært.

jeg læser selv jura. Måske det var noget? Det er en meget boglig men alsidig uddannelse som kan bruges i rigtig mange forskellige job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

AnnaK89

Mette. skriver:

Så kan jeg godt se det er svært.

jeg læser selv jura. Måske det var noget? Det er en meget boglig men alsidig uddannelse som kan bruges i rigtig mange forskellige job.

Jeg overvejede faktisk jura
Men så sagde alle til mig, at dem der læser jura, er dem der ingen liv har (no offence )
Så blev jeg jo lidt skræmt, da jeg jo har to børn.

Anmeld

24. juni 2013

Mette.

Jeg overvejede faktisk jura
Men så sagde alle til mig, at dem der læser jura, er dem der ingen liv har (no offence )
Så blev jeg jo lidt skræmt, da jeg jo har to børn.

det er vist også lidt hvad man gør det til. Korrekt der er MEGET læsestof, men det kan sagtens lade sig gøre.

jeg har haft Emilie siden midt på min bachelor og bliver færdig om under 1 år. Har fået fine resultater selvom jeg er mor og jeg lyst bestemt ikke læst dag og nat - så det kan altså lade sig gøre.

Anmeld

24. juni 2013

AnnaK89

Drømme skriver:

Ja det havde jeg.

Men fik sat tid af til mig selv som jeg kunne bruge på at finde ud af, hvad jeg ønsker mig af en uddannelse og job.

Jeg kom frem til, at det skulle være noget hvor jeg kunne være en del udendørs, det skulle være en uddannelse der også gav mulighed for job i udlandet, det skulle være noget hvor jeg kunne gøre en forskel / have en ledende rolle.

Da jeg havde fundet frem til det, brugte jeg dage på at bruge det link jeg sendte til dig - mest af alt fordi min søde kæreste gang på gang kom til at lukke siden ned så jeg måtte starte forfra

Men satte mig i hvert fald ned og brugte tid på at bruge den side, og en af de sidste uddannelser jeg læste om, viste sig at være den heeeelt rigtige for mig Var slet ikke i tvivl da jeg læste om den, og har siden været ovre at se skolen og snakke med en studievejleder, og jeg er 100 på, at det er det rigtige valg

Så jeg starter på suppleringskursus om to uger ca så jeg kan få mit kemi op på et B niveau, og til september starter jeg (forhåbentligt &nbsp på skov- og landskabsingeniør uddannelsen

Må prøve at sætte mig ned og stille mig selv nogle af de spørgsmål
Synes bare det er så mega svært.
Men synes det er fedt at du fandt dit

Jeg kommer bare hele tiden til at tænke på "hvordan er muligheden for arbejde bagefter?", for gider jo ikke rigtig hvis jeg ikke kan komme videre og min mand gider ikke flytte

Anmeld

24. juni 2013

AnnaK89

Mette. skriver:

det er vist også lidt hvad man gør det til. Korrekt der er MEGET læsestof, men det kan sagtens lade sig gøre.

jeg har haft Emilie siden midt på min bachelor og bliver færdig om under 1 år. Har fået fine resultater selvom jeg er mor og jeg lyst bestemt ikke læst dag og nat - så det kan altså lade sig gøre.

Fedt at høre det fra en på den anden side
Synes et historie fag er spændende faktisk - men mine fag rækker ikke til at komme ind på historielinjen på uni

Anmeld

24. juni 2013

Mette.

AnnaKJ skriver:

Fedt at høre det fra en på den anden side
Synes et historie fag er spændende faktisk - men mine fag rækker ikke til at komme ind på historielinjen på uni

Øv. Det er træls når det skal begrænse en. måske du kan tage nogle supplerende fag?

Men jura er et godt valg, synes jeg der er også virkelig mange forskellige jobmuligheder hvilket virkelig tiltalte mig dengang jeh valgte.

Anmeld

24. juni 2013

AnnaK89

Mette. skriver:

Øv. Det er træls når det skal begrænse en. måske du kan tage nogle supplerende fag?

Men jura er et godt valg, synes jeg der er også virkelig mange forskellige jobmuligheder hvilket virkelig tiltalte mig dengang jeh valgte.

Jeg har overvejet at tage et år mere på VUC og tage de supplerende fag, men min mand er ikke særlig tilfreds med at jeg skal tage et år mere på SU

Anmeld

24. juni 2013

Mette.

AnnaKJ skriver:

Jeg har overvejet at tage et år mere på VUC og tage de supplerende fag, men min mand er ikke særlig tilfreds med at jeg skal tage et år mere på SU

Det er da heller ikke det mest spændende at være på su, men på den anden side er den uddannelse du vælger det du skal bruge resten af dit liv på, så jeg synes nu det år er givet godt ud i sidste ende.

Det er træls at vælge forkert og måske ende med at droppe ud, så kommer du i sidste ende til at bruge endnu mere tid på det.

Anmeld

24. juni 2013

AnnaK89

Mette. skriver:

Det er da heller ikke det mest spændende at være på su, men på den anden side er den uddannelse du vælger det du skal bruge resten af dit liv på, så jeg synes nu det år er givet godt ud i sidste ende.

Det er træls at vælge forkert og måske ende med at droppe ud, så kommer du i sidste ende til at bruge endnu mere tid på det.

Ja det er også rigtigt
Men puha, et år mere? Måske det er det jeg skal prøve at snakke med manden om

Anmeld

24. juni 2013

Mette.

AnnaKJ skriver:

Ja det er også rigtigt
Men puha, et år mere? Måske det er det jeg skal prøve at snakke med manden om

Jeg ville gøre det hvis økonomien kan klare det. det ville være så ærgeligt hvis du fortryder bare for at undgå det ekstra år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.