Drømme skriver:
Ja det havde jeg.
Men fik sat tid af til mig selv som jeg kunne bruge på at finde ud af, hvad jeg ønsker mig af en uddannelse og job.
Jeg kom frem til, at det skulle være noget hvor jeg kunne være en del udendørs, det skulle være en uddannelse der også gav mulighed for job i udlandet, det skulle være noget hvor jeg kunne gøre en forskel / have en ledende rolle.
Da jeg havde fundet frem til det, brugte jeg dage på at bruge det link jeg sendte til dig - mest af alt fordi min søde kæreste gang på gang kom til at lukke siden ned så jeg måtte starte forfra 
Men satte mig i hvert fald ned og brugte tid på at bruge den side, og en af de sidste uddannelser jeg læste om, viste sig at være den heeeelt rigtige for mig
Var slet ikke i tvivl da jeg læste om den, og har siden været ovre at se skolen og snakke med en studievejleder, og jeg er 100 på, at det er det rigtige valg 
Så jeg starter på suppleringskursus om to uger ca så jeg kan få mit kemi op på et B niveau, og til september starter jeg (forhåbentligt

på skov- og landskabsingeniør uddannelsen 
Må prøve at sætte mig ned og stille mig selv nogle af de spørgsmål

Synes bare det er så mega svært.
Men synes det er fedt at du fandt dit

Jeg kommer bare hele tiden til at tænke på "hvordan er muligheden for arbejde bagefter?", for gider jo ikke rigtig hvis jeg ikke kan komme videre og min mand gider ikke flytte
Anmeld