Får dit barn slik i butikkerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

NinaNymannMadsen

ja det gør de.
vi har oplevet det i banken, ved frisøren hvis de har været med mig ( de er ikke blevet klippet ved en frisør endnu, kun ved privat)
og hvis der går nogen rundt som der jo gør en gang imellem til højtiderene og deler ud.
de spørg mig eller farmand først og siger vi ja eller nej alt efter så mange ting. men for det meste får de lov at få lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Jeg spørger fordi vi oplever at hos optikeren, banken, frisøren og generelt bare i butikker at Maria får slik. De spørger altid mig først og det gør mig ikke noget så hun kan godt ske at få slikkepinde flere steder på én dag

Oplever i det? Tænker at der jo er nogen der ikke ønsker at deres børn får sukker Maria gider ikke slik, men en slikkepind kan hun godt lide.

Billede: Sidst hun var ved frisør gad hun bestemt IKKE snakke og det endte med at hun fik 4 slikkepinde før der var et smil

Vi takker pænt nej, Laura får ikke slik overhovedet så det ser jeg ingen grund til hun ska ha i butikkerne.. Og syntes faktisk os lidt det er en underlig tildens der spreder sig til flere og flere steder

Anmeld

24. juni 2013

Fenja09

Laulund87 skriver:

Jeg spørger fordi vi oplever at hos optikeren, banken, frisøren og generelt bare i butikker at Maria får slik. De spørger altid mig først og det gør mig ikke noget så hun kan godt ske at få slikkepinde flere steder på én dag

Oplever i det? Tænker at der jo er nogen der ikke ønsker at deres børn får sukker Maria gider ikke slik, men en slikkepind kan hun godt lide.

Billede: Sidst hun var ved frisør gad hun bestemt IKKE snakke og det endte med at hun fik 4 slikkepinde før der var et smil

Min datter får ikke slik, hverken herhjemme eller i butikker. Hun er blevet tilbudt det én enkelt gang og der sagde jeg nej. Personligt synes jeg at hun er alt for lille til at spise slik - hun bliver 2 år om 2 måneder og for det andet bryder hun sig slet ikke om søde sager, så det er meget nemt at afgøre som forældre

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.