Får dit barn slik i butikkerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
22 svar
23 synes godt om
24. juni 2013

Laulund87

Jeg spørger fordi vi oplever at hos optikeren, banken, frisøren og generelt bare i butikker at Maria får slik. De spørger altid mig først og det gør mig ikke noget så hun kan godt ske at få slikkepinde flere steder på én dag

Oplever i det? Tænker at der jo er nogen der ikke ønsker at deres børn får sukker Maria gider ikke slik, men en slikkepind kan hun godt lide.

Billede: Sidst hun var ved frisør gad hun bestemt IKKE snakke og det endte med at hun fik 4 slikkepinde før der var et smil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

2721

Jeg siger bare nej tak, når de spørger

Anmeld

24. juni 2013

Alexander&Lærke

Ja vi har oplevede det ved frisøren og optikeren syntes det er helt fin, de spørg altid om de må få det.  

Tror det er det som er med til at Alexander sidder så pænt ved frisøren  fordi han ved det er en del af det at få en slikkepind til sidst. 

Hvis der var flere butikker på en dag som tilbyd ville jeg bare sige nej tak vi har lige fået ved frisøren fx. 

Anmeld

24. juni 2013

Misscbn

Laulund87 skriver:

Jeg spørger fordi vi oplever at hos optikeren, banken, frisøren og generelt bare i butikker at Maria får slik. De spørger altid mig først og det gør mig ikke noget så hun kan godt ske at få slikkepinde flere steder på én dag

Oplever i det? Tænker at der jo er nogen der ikke ønsker at deres børn får sukker Maria gider ikke slik, men en slikkepind kan hun godt lide.

Billede: Sidst hun var ved frisør gad hun bestemt IKKE snakke og det endte med at hun fik 4 slikkepinde før der var et smil

Jeg takker nej, da han ikke må få slik.

Jeg er imod det og min søn er 20 mdr og har aldrig fået slik 

MEN det er også dels fordi at jeg, mine søskende, kusiner osv lider/ har lidt af farvestof allergi så jeg vil ikke have at han også får det da chancerne er store og han allerede har eksem

men i mine øjne hænger børn og sukker ikke sammen 

Anmeld

24. juni 2013

Laulund87

blankholm skriver:

Jeg takker nej, da han ikke må få slik.

Jeg er imod det og min søn er 20 mdr og har aldrig fået slik 

MEN det er også dels fordi at jeg, mine søskende, kusiner osv lider/ har lidt af farvestof allergi så jeg vil ikke have at han også får det da chancerne er store og han allerede har eksem

men i mine øjne hænger børn og sukker ikke sammen 

Det er jo også helt fair! Jeg har nemlig oplevet enkelte gange at der ikke bliver spurgt om hun må få og det er ikke ok for det er da op til forældrene at afgøre om de må få det.

Anmeld

24. juni 2013

Misscbn

Laulund87 skriver:

Det er jo også helt fair! Jeg har nemlig oplevet enkelte gange at der ikke bliver spurgt om hun må få og det er ikke ok for det er da op til forældrene at afgøre om de må få det.

Ja hvis de gør det med min søn så bliver jeg stik tosse 

det er alm respekt overfor forældrene og det er det samme om det er familie eller en forretning som vil give ihvertfald for mit vedkommende 

Anmeld

24. juni 2013

Laulund87

blankholm skriver:

Ja hvis de gør det med min søn så bliver jeg stik tosse 

det er alm respekt overfor forældrene og det er det samme om det er familie eller en forretning som vil give ihvertfald for mit vedkommende 

Helt enig

Anmeld

24. juni 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

ja det oplever vi også , men som regel spørg de først.

Og her må han gerne få slik, så det er ok med mig. Så længe de spørg først

Anmeld

24. juni 2013

Laulund87

bøllen skriver:

ja det oplever vi også , men som regel spørg de først.

Og her må han gerne få slik, så det er ok med mig. Så længe de spørg først

Jeg synes det er hyggeligt Ja så længe de spørger om det er ok

Anmeld

24. juni 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er hyggeligt Ja så længe de spørger om det er ok

Ungerne syntes ihvertilfald det er hyggeligt. Vi var til open by night , hvor de mange steder stod og tilbød forskelligt til ungerne bl.a popkorn. Ungerne fik lov at få det de blev tilbudt.

Næste dag skulle vi ned og bytte noget nede i byen. Og Silas blev  hvor er alle popkornene henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.