Får dit barn slik i butikkerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Ungerne syntes ihvertilfald det er hyggeligt. Vi var til open by night , hvor de mange steder stod og tilbød forskelligt til ungerne bl.a popkorn. Ungerne fik lov at få det de blev tilbudt.

Næste dag skulle vi ned og bytte noget nede i byen. Og Silas blev  hvor er alle popkornene henne

Haha hvor sødt! Jeg synes nu også der skal være plads til sådan noget, men der er jo forskellige holdninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Haha hvor sødt! Jeg synes nu også der skal være plads til sådan noget, men der er jo forskellige holdninger

Det så så sjovt ud, for aften før havde byen været FULD af mennesker osv. Næste dag var der jo bare alm mængde, og alle boderne ude i gågaden var væk. Det undrede han sig godt nok over

Ja det skal der være plads til, syntes også det er svært at undgå med 2 store drenge. Men der skal være plads til forskelligheder. Så hvis bare de spørg af respekt for de forældre der ikke ønsker det

Anmeld

24. juni 2013

MortilElias2010

Laulund87 skriver:

Jeg spørger fordi vi oplever at hos optikeren, banken, frisøren og generelt bare i butikker at Maria får slik. De spørger altid mig først og det gør mig ikke noget så hun kan godt ske at få slikkepinde flere steder på én dag

Oplever i det? Tænker at der jo er nogen der ikke ønsker at deres børn får sukker Maria gider ikke slik, men en slikkepind kan hun godt lide.

Billede: Sidst hun var ved frisør gad hun bestemt IKKE snakke og det endte med at hun fik 4 slikkepinde før der var et smil

Jo da, oftest spørger de - og hvis ikke smiler jeg bare af det og Elias smiler og siger tak og nyder det han nu har fået foræret 

Anmeld

24. juni 2013

Koen.

Ja vi oplever det os har heldigvis aldrig oplevet nogle der ikke spørger om lov!
Alt efter tid på dagen får Lærke lov, Liam får ikke lov endnu

Anmeld

24. juni 2013

B&J

de spørger også altid her først, men det er dog først slikkepind efter vi har været ved frisøren.... og han har været så dygtig så en lille slikkepind skader ikke men inden han så skal i stolen har de jo sukker knalder så sådan en får han også lige den bølle men han spørger pænt hvergang

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

Laulund87 skriver:

Jeg spørger fordi vi oplever at hos optikeren, banken, frisøren og generelt bare i butikker at Maria får slik. De spørger altid mig først og det gør mig ikke noget så hun kan godt ske at få slikkepinde flere steder på én dag

Oplever i det? Tænker at der jo er nogen der ikke ønsker at deres børn får sukker Maria gider ikke slik, men en slikkepind kan hun godt lide.

Billede: Sidst hun var ved frisør gad hun bestemt IKKE snakke og det endte med at hun fik 4 slikkepinde før der var et smil

Ha ha hvor godt

Vi har oplevet ved en frisør Daniel fik en slikkepind, ellers synes jeg ikke vi har fået budt noget jo en lille snurretop da han var til tandlægen

Anmeld

24. juni 2013

Dinna88

haha, jeg glemmer aldrig da jeg havde hende med nede i banken, og så stak de hende en dumleslikkepind. Ikke ligefrem den mest børnevenlige slikkepind

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Laulund87 skriver:

her gør de også hos frisør, optikker, ørelæge og læge..

slikke pinde ved de 2 første og tyggegummi ved de 2 sidste

og nej har bestemt intet imod det... det er så sjælendt at vi er afsted at det for mig kun er hyggeligt, og viser de også tænker på der en gang imellem kommer børn med eller er børn der skal derind

Anmeld

24. juni 2013

Majbrit P

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er skønt at de giver børn slik.. Så bliver det en god oplevelse, eller et plaster på såret hvis det har været en dårlig dag

Anmeld

24. juni 2013

Clisolka

Laulund87 skriver:

Vi oplever engang imellem i den lokale super best at en af kassedamerne spørger om Bella må få et stykke slik, hvis de har prøver. Selvfølgelig er det ok. Men hun plejer generelt ikke at være glad for slik - hun vil hellere have sin pære når vi handler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.