Graviditetsbetinget sukkersyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
26 svar
7 synes godt om
23. juni 2013

Nessie

Ja, det har jeg lige fået brev om at jeg har 

Det kom nu ikke som den store overraskelse, da jeg også havde det sidst.

Mit blodsukkertal lå på 9,0, og grænsen går ved....... 9,0,  ja hvor "heldig" kan man være 

Men jeg har da fået en tid hos diabetes sygeplejersken, og en diætist, og skal så også skannes den dag, så de kan se hvor stor baby er 

Ellers går det godt, maven er vokset til en temmelig stor størrelse, den lille sparker, og jeg har kun kvalme en gang i mellem 

Daniel har lige været en tur hos tandlægen, da jeg syntes hans fortænder var blevet lidt grå. Nerverne er desværre ødelagt, men det skulle ikke have betydning for e blivende tænder, hvilket beroligede os meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Clisolka

Nessie skriver:

Mit blodsukkertal lå på 9,0, og grænsen går ved....... 9,0,  ja hvor "heldig" kan man være 

Men jeg har da fået en tid hos diabetes sygeplejersken, og en diætist, og skal så også skannes den dag, så de kan se hvor stor baby er 

Ellers går det godt, maven er vokset til en temmelig stor størrelse, den lille sparker, og jeg har kun kvalme en gang i mellem 

Daniel har lige været en tur hos tandlægen, da jeg syntes hans fortænder var blevet lidt grå. Nerverne er desværre ødelagt, men det skulle ikke have betydning for e blivende tænder, hvilket beroligede os meget.

Øv det var et dumt brev at få - men heldigvis er vi snart så langt henne at det ikke skal vare så længe med kontrol  

Anmeld

23. juni 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Øv med gbs og især øv at du lå lige på grænsen !
Men det kommer du jo også igennem

Pg øv med daniels men godt det nok ikke har betydning for de blivende ..

Anmeld

23. juni 2013

B&J

super træls besked men godt det bliver opdaget og dejligt alt er som det skal være inde i maven...

og øv æv med daniels tand men godt der kan komme en fin ny tand når engang den tid kommer

Anmeld

23. juni 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Det betyder jo egentlig bare at du får hjælpen, selvom der ikke er brug for det - og en ekstra scanning, måske flere?

Det syntes jeg lyder lækkert
Og dejligt når "fejlene" ikke er blivende 

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

Babymor2010 skriver:

Øv det var et dumt brev at få - men heldigvis er vi snart så langt henne at det ikke skal vare så længe med kontrol  

Det gør mig nu ikke noget, synes ikke det var det store besvær sidst,og meget rart at blive tjekket lidt, og vide at jeg max. kommer til at gå til termin 

Skal allerede skannes d. 1/7, så håber jeg at de kan se om det stadig er en pige 

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv med gbs og især øv at du lå lige på grænsen !
Men det kommer du jo også igennem

Pg øv med daniels men godt det nok ikke har betydning for de blivende ..

Med Daniel lå jeg lige over grænsen, men det er nok også derfor at jeg ikke synes det er så slemt med GBS, skal jo bare lige tænke lidt mere over hvad jeg spiser 

Det er ikke så rart med Daniels tænder, men det er da heldvigvis ikke noget man sådan lige lægger mærke til, og når det ikke er gået ud over de blivende tænder, så kunne vi ånde lettet op

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

B&J skriver:

super træls besked men godt det bliver opdaget og dejligt alt er som det skal være inde i maven...

og øv æv med daniels tand men godt der kan komme en fin ny tand når engang den tid kommer

Det gør mig ikke så meget, det er fint lige at blive holdt lidt ekstra øje med, og jeg får ikke lov at gå længere end til termin, og det er jo dejligt 

Ja, man kan hurtigt blive lidt bekymret for de små tænder, men blev da heldigvis beroliget med at det ikke var gået ud over de blivende 

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Det betyder jo egentlig bare at du får hjælpen, selvom der ikke er brug for det - og en ekstra scanning, måske flere?

Det syntes jeg lyder lækkert
Og dejligt når "fejlene" ikke er blivende 

Præcis, det er jo ikke så slemt, så det kan bare klares med kosten, og så skal jeg skannes hver 2. - 4. uge, og det er jo kun skønt 

Ja, blev lige lidt bekymret da hans ellers meget hvide tænder begyndte at blive grå, men det har heldigvis ikke den store betydning 

Anmeld

23. juni 2013

B&J

Nessie skriver:

Det gør mig ikke så meget, det er fint lige at blive holdt lidt ekstra øje med, og jeg får ikke lov at gå længere end til termin, og det er jo dejligt 

Ja, man kan hurtigt blive lidt bekymret for de små tænder, men blev da heldigvis beroliget med at det ikke var gået ud over de blivende 

jaaa det er godt du tager det så roligt det er jo fantastisk..

og ja det er super godt det ikke er gået ud over de tænder der kommer og skal blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.