Blod på papiret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg er i dag 10+3 og har lige været på toilettet hvor der var lidt blod på papiret. Er så ked..

Jeg døjer rigtig meget med hård mave, og tidligere i dag sad jeg og kunne bare ikke komme af med det og pressede virkelig igennem. Kan det have bristet et blodkar??

Der var ikke MEGET blod, men en del udflåd hvor der var en stribe blod i Er så nervøs.

14+5jeg blødte pænt meget i uge 10+4 faktisk...

kom til scanning via lægevagten, og der var de dejligste små hjerteblind...

blødte så igen 3 dage før nf scanning, så der ville de ikke tage mig til scanning. men til nf viste sig igen de 2 små dejlige hjerteblink og alt var som det skulle være

er nu 14+5 og begge babyer har det godt

men håber alt også er fint ved dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er i dag 10+3 og har lige været på toilettet hvor der var lidt blod på papiret. Er så ked..

Jeg døjer rigtig meget med hård mave, og tidligere i dag sad jeg og kunne bare ikke komme af med det og pressede virkelig igennem. Kan det have bristet et blodkar??

Der var ikke MEGET blod, men en del udflåd hvor der var en stribe blod i Er så nervøs.

Ring til vagtlægen.. De vil sikkert gerne undersøge det for jer.. 

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ring til vagtlægen.. De vil sikkert gerne undersøge det for jer.. 

Jeg ringede til vagtlægen på vej hjem fra job. Rigtig sød dame der tog telefonen. Jeg sagde det hele som det var og hun sagde til mig at hun kunne godt forstå min bekymring, men når det ikke var mere jeg havde blødt var hun sikker på at de ikke ville scanne mig. Hun skrev mig dog op hos vagtlægen og sagde så at hun synes jeg skulle flade ud på sofaen er par timer og se om der skete mere. Hvis der gjorde skulle jeg bare køre til vagtlægen uden at ringe først og så ville de starte med at tjekke om de kunne se hvor blodet kom fra.

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

14+5jeg blødte pænt meget i uge 10+4 faktisk...

kom til scanning via lægevagten, og der var de dejligste små hjerteblind...

blødte så igen 3 dage før nf scanning, så der ville de ikke tage mig til scanning. men til nf viste sig igen de 2 små dejlige hjerteblink og alt var som det skulle være

er nu 14+5 og begge babyer har det godt

men håber alt også er fint ved dig  

Tusind tak.. Tror vi køber en tryghedsscanning på mandag hvor vi begge har fri, hvis der er tid på scanningsklinikken. Har bare så meget brug for at se om der stadig er liv derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.