Blod på papiret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Har du en forstående leder? For så kan du  måske få lov til at gå nu?

Vi er kun to på job, så vil ikke lade ham den anden sidde tilbage. Desuden ved jobbet ikke at jeg er gravid endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Vi er kun to på job, så vil ikke lade ham den anden sidde tilbage. Desuden ved jobbet ikke at jeg er gravid endnu

Æv ... 

Anmeld

22. juni 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Altså umiddelbart vil jeg sige jeg ikke har nogen smerter.. Men synes det er svært at definere, da man jo lige pludselig synes at den mindste ting kan være en smerte

Prøv evt. Kontakte vagtlægen med henblik på en scanning .. Du kan dog være uheldig og støde ind i sådan nogle som jeg altid kom i Tlf med.. De fik det til at lyde som om jeg var ved at abortere, og de ville intet gøre ved det .. Men har hørt flere historier om vagtlæger der beder folk komme ind til scanning Hold evt. Fast i du er udtryg, og gerne vil scannes for hjerteblink men husk der er rigtig mange (flere end man tror) der bløder en eller flere gange gennem graviditeten .. Men det bestemt ikke rart!

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Prøv evt. Kontakte vagtlægen med henblik på en scanning .. Du kan dog være uheldig og støde ind i sådan nogle som jeg altid kom i Tlf med.. De fik det til at lyde som om jeg var ved at abortere, og de ville intet gøre ved det .. Men har hørt flere historier om vagtlæger der beder folk komme ind til scanning Hold evt. Fast i du er udtryg, og gerne vil scannes for hjerteblink men husk der er rigtig mange (flere end man tror) der bløder en eller flere gange gennem graviditeten .. Men det bestemt ikke rart!

Ved virkelig ikke om jeg orker at ringe til vagtlægen de plejer at være SÅ arrogante i Aalborg og de plejer bare at feje en væk konstant. Tvivler på de vil gøre noget som helst.. Jeg vil bare så gerne se hjerteblink

Anmeld

22. juni 2013

san

jeg ville kontakte sygehuset med det samme og sige jeg havde mega ondt og bløder rigtig meget, så burde de tage dig ind til undersøgelse og scanning... man kan ikke gå sådan i usikkerhed...

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

jeg ville kontakte sygehuset med det samme og sige jeg havde mega ondt og bløder rigtig meget, så burde de tage dig ind til undersøgelse og scanning... man kan ikke gå sådan i usikkerhed...

Jeg har talt med vagtlægen og sagt det som det er.. Gider ikke lyve for vil gerne have et reelt svar som jeg kan bruge til noget.

Jeg fik at vide jeg skulle ligge mig og slappe af og hvis det på nogen måde blev værre både ang. blod og smerter så skulle jeg komme med det samme.

Jeg har ikke blødt mere siden.

Anmeld

22. juni 2013

san

Anonym skriver:

Jeg har talt med vagtlægen og sagt det som det er.. Gider ikke lyve for vil gerne have et reelt svar som jeg kan bruge til noget.

Jeg fik at vide jeg skulle ligge mig og slappe af og hvis det på nogen måde blev værre både ang. blod og smerter så skulle jeg komme med det samme.

Jeg har ikke blødt mere siden.

ikke for at gøre dig bange eller noget... Men jeg begyndte selv at bløde igår hvor det så stoppet lidt igen, jeg havde ikke ondt med blev nervøs. ringet til lægen og sagde jeg havde blødt og sagde også jeg havde meget ondt, selv om jeg ikke havde det, kom til scanning og fandt ud af at der ikke var noget liv mere 10+1 uge var jeg..

der er dog mange der bløder uden betydnig, jeg ville dog kontakte sygehuset, så man er sikker..

håber det bedste for dig

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

ikke for at gøre dig bange eller noget... Men jeg begyndte selv at bløde igår hvor det så stoppet lidt igen, jeg havde ikke ondt med blev nervøs. ringet til lægen og sagde jeg havde blødt og sagde også jeg havde meget ondt, selv om jeg ikke havde det, kom til scanning og fandt ud af at der ikke var noget liv mere 10+1 uge var jeg..

der er dog mange der bløder uden betydnig, jeg ville dog kontakte sygehuset, så man er sikker..

håber det bedste for dig

Hvor meget blødte du?

Anmeld

22. juni 2013

san

Anonym skriver:

Hvor meget blødte du?

blod i toilettet og på papiret da jeg tørre mig og ellers ikke mere næsten

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

blod i toilettet og på papiret da jeg tørre mig og ellers ikke mere næsten

Ok. Så meget har jeg slet ikke blødt! Jeg vælger at tro alt er som det skal være..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.