Blod på papiret :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.747 visninger
23 svar
7 synes godt om
22. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 10+3 og har lige været på toilettet hvor der var lidt blod på papiret. Er så ked..

Jeg døjer rigtig meget med hård mave, og tidligere i dag sad jeg og kunne bare ikke komme af med det og pressede virkelig igennem. Kan det have bristet et blodkar??

Der var ikke MEGET blod, men en del udflåd hvor der var en stribe blod i Er så nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

Goggelogge

Er du sikker på det kom sammen med udflåddene og ikke lidt længere omme? Det kunne jo være en hæmoride du havde fået.. Men jeg havde altså også noget brunt udflåd dagen efter kæresten og jeg havde hygget og er nu i uge 33, så det er altså normalt

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Er du sikker på det kom sammen med udflåddene og ikke lidt længere omme? Det kunne jo være en hæmoride du havde fået.. Men jeg havde altså også noget brunt udflåd dagen efter kæresten og jeg havde hygget og er nu i uge 33, så det er altså normalt

Ja er sikker på det er kommet sammen med udflåd

Sidst vi sexede var i mandags, så det kan ikke være det der har udløst det, og det var også rødt blod og ikke gammelt brundt blod

Anmeld

22. juni 2013

Carina:-)

Det kan sagtens være et sprængt blodkar.

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det kan sagtens være et sprængt blodkar.

Åh man bliver bare så skide bange

Men kan man virkelig godt springe et blodkar fordi man presser for hårdt?

Anmeld

22. juni 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Jeg er i dag 10+3 og har lige været på toilettet hvor der var lidt blod på papiret. Er så ked..

Jeg døjer rigtig meget med hård mave, og tidligere i dag sad jeg og kunne bare ikke komme af med det og pressede virkelig igennem. Kan det have bristet et blodkar??

Der var ikke MEGET blod, men en del udflåd hvor der var en stribe blod i Er så nervøs.

Jeg blødte flere gange i starten af graviditeten .. Der kom meget på papiret, og var overbevist om at jeg mistede .. Men det viste sig at være bristede blodkar i min livmoderhals!

Har du smerter?

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Jeg blødte flere gange i starten af graviditeten .. Der kom meget på papiret, og var overbevist om at jeg mistede .. Men det viste sig at være bristede blodkar i min livmoderhals!

Har du smerter?

Altså umiddelbart vil jeg sige jeg ikke har nogen smerter.. Men synes det er svært at definere, da man jo lige pludselig synes at den mindste ting kan være en smerte

Anmeld

22. juni 2013

Anonym skriver:

Åh man bliver bare så skide bange

Men kan man virkelig godt springe et blodkar fordi man presser for hårdt?

Ja,og din skede ,mellemkød ,livmoder osv er ekstra sart under graviditet pga øget blodtilstrømning og sarte slimhinder.

Hvis det skulle være en MA ville du bløde mere gammelt blod fordi fostret er gået til for et stykke tid siden,.

Og en spontan abrot ville give smerter,trykken i underlivet og mere og mere voldsom blødning.

Så jeg tror det hænger sammen med din hårde mave.

Men er du meget bange synes jeg du skal ringe til vagtlægen og se om du ikke kan overtale dem til et tjek

Og jeg kan sagtens forstå du er bange ,blod er bare ikke noget man vil se når man er gravid 

Anmeld

22. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja,og din skede ,mellemkød ,livmoder osv er ekstra sart under graviditet pga øget blodtilstrømning og sarte slimhinder.

Hvis det skulle være en MA ville du bløde mere gammelt blod fordi fostret er gået til for et stykke tid siden,.

Og en spontan abrot ville give smerter,trykken i underlivet og mere og mere voldsom blødning.

Så jeg tror det hænger sammen med din hårde mave.

Men er du meget bange synes jeg du skal ringe til vagtlægen og se om du ikke kan overtale dem til et tjek

Og jeg kan sagtens forstå du er bange ,blod er bare ikke noget man vil se når man er gravid 

Okay.. Altså umiddelbart har jeg ikke som sådan nogen smerter.. Synes måske der er lidt mens smerter men det kan måske også bare være min lænd/hofte der driller mig (gør det tit og går også til fys for det)

ARGH jeg synes det er skide træls det her.. Sidder på job indtil kl. 17 og så lige en halv times kørsel hjem også.. Så en scanning kan jeg ikke engang nå.. Kæresten var der ellers med det samme om ikke vi kunne købe en scanning for at få tryghed..

Anmeld

22. juni 2013

Har du en forstående leder? For så kan du  måske få lov til at gå nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.