Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Fiona78

Leneur skriver:

Dejligt for dig at du skal lidt væk og jeg håber at du får lidt luft og får lidt mere energi ved at komme væk fra trummerummen.
Til gengæld er det rigtig træls at du er blevet ramt af depression, for det er ikke sjovt når man står i det men jeg kan love dig for at der er lys forude. Lige pludselig føles dynen ikke så tung mere og man begynder at smile af de små ting igen. Bare sørg for at forkæle dig selv lidt en gang imellem og komme ud at gå nogle ture også selvom man faktisk ikke orker noget som helst, For man kommer lidt væk og man får tømt hovedet for noget af alt det tankemylder, som bare kværner rundt konstant.
Tusindvis af kram, knus og tanker fra en som har været der.

Tak for dine tanker og kram det varmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Cris

Hvor er det hårdt, Fiona! Du sidder lige i bunden og man ser det hele sort sort sort. Jeg har ikke så meget mere at sige, for alle har har sagt mange af de ting, jeg ville sige til dig. Det lyder som en kliche, men tiden kan kun gøre tingene bedre. Tag en dag af gangen og lad det være, med at tænke så meget på fremtiden. Lad det også være, at prøve at ikke at græde og har følelser, som mange gøre i den situation. Kom ud med det, snak, græd så meget du kan, arbejd på dine følelser. Tag en dag efter den næste. Og så bliver du stille og rollig stærkere. Det lyder, som om han har brug for hjælp, hvis han er ved at falde i en depresion. Den er en meget barsk sygdom. De lukker sig selv og skubber alle sammen væk. Jeg håber, at han har nogle til at hjælpe ham og jeg håber, at du også finder nogle at snakke med så du kan også komme med nogle ting ud. Jeg ønsker dig, alt det bedste!

Anmeld

22. juli 2009

Munder

Fiona78 skriver:

Jeg gør både og
Jeg elsker ham stadig overalt på jorden men vil jo altid være bange for at det her sker igen hvis hans liv gør ondt men jo jeg er klar på at give det en chance hvis vi får snakket det godt igennem
Jeg tror også han er det men ved det selvfølgelig ikke, har heller ikke spurgt ham direkte da han ikke kan gennemskue noget som helst lige nu og jeg vil heller ikke presse ham til at tage stilling til det

Puha..sikken en omgang. Hvor blev jeg glad for at læse, at din omgangskreds er gode til at hjælpe. Det er super vigtigt at have dejlige folk omkring sig i sådan en situation.

Jeg sender mange kram og varme tanker din vej, og ønsker dig en dejlig miniferie.

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.