Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Puha... hvor jeg føler med dig

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive... bare lade dig vide at jeg har læst dit indlæg og tænker på dig.
Jeg kunne godt skrive en masse med at det hele nok skal blive nemmere med tiden, men ved at det kan du ikke bruge til noget lige nu.

Jeg håber du har en masse venner omkring dig som kan hjælpe og støtte dig i denne svære tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Honningblomst

Ej for pokker da...hvad er det nu for noget...er du ok....elæler så ok som du kan blive?
Håber du har nogen der støtter dig som du kan tale med...
De bedste tanker fra mig til dig..
Knus Eva,,

Anmeld

11. juli 2009

Pia

Kæreste Fiona..

Har ikke fået fulgt så meget med på siden, siden Louise blev født..
Så har ikke læst dit ano indlæg..
Men jeg sidder her og er så ked på dine vegne I havde jo store planer med børn og behandling osv..
Håber du har nogle og snakke med søde..
Ved slet ikke hva jeg skal sige... Ord kan jo slet ikke beskirve hvordan du må have det lige nu..

Kæmpe knus og kram fra Pia..

Anmeld

12. juli 2009

Fiona78

Jeg har det virkelig skidt stadig, det ser ikke engang lysere ud endnu Men har heldigvis gode mennesker omkring mig der støtter op...

Anmeld

12. juli 2009

Fiona78

Pia skriver:

Kæreste Fiona..

Har ikke fået fulgt så meget med på siden, siden Louise blev født..
Så har ikke læst dit ano indlæg..
Men jeg sidder her og er så ked på dine vegne I havde jo store planer med børn og behandling osv..
Håber du har nogle og snakke med søde..
Ved slet ikke hva jeg skal sige... Ord kan jo slet ikke beskirve hvordan du må have det lige nu..

Kæmpe knus og kram fra Pia..

Sådan i korte træk så er det fordi hans eget liv slår nogle gevaldige knuder og han har det så skidt med sig selv og livet
Han kan ikke rumme noget som helst og de små dagligdags ting man irriteres over er vokset ham over hovedet, han kan ikke se en udvej på noget som helst....Det er hårdt at se ham have det så skidt og kæmpe så hårdt, jeg mente jo netop det var i denne tid vi skulle støtte hinanden og jeg vil så gerne hjælpe ham, men kan ingenting gøre når han ikke vil hjælpes andet end at sige at jeg er her hvis han har brug for mig
Men det er dælme hårdt at sidde tilbage med et knust hjerte og se ham fortsætte turen ned af mod bunden
Er så bange for at han en dag falder om eller kører galt på hans motorcykel for hans krop er ved at sige stop, han er svimmel og kan ikke holde noget i sig, så ingen tvivl om at der er noget galt

Anmeld

12. juli 2009

Mira0911

Ej hvor noget træls noget... Er ked af at høre det skulle ende sådan...
Masser af til dig...

Ønsker i begge at skal prøve igen når tiden er inde til det eller?

Kram..

Anmeld

12. juli 2009

Fiona78

Dutte84 skriver:

Ej hvor noget træls noget... Er ked af at høre det skulle ende sådan...
Masser af til dig...

Ønsker i begge at skal prøve igen når tiden er inde til det eller?

Kram..

Jeg gør både og
Jeg elsker ham stadig overalt på jorden men vil jo altid være bange for at det her sker igen hvis hans liv gør ondt men jo jeg er klar på at give det en chance hvis vi får snakket det godt igennem
Jeg tror også han er det men ved det selvfølgelig ikke, har heller ikke spurgt ham direkte da han ikke kan gennemskue noget som helst lige nu og jeg vil heller ikke presse ham til at tage stilling til det

Anmeld

21. juli 2009

Munder

Fiona78 skriver:

Jeg gør både og
Jeg elsker ham stadig overalt på jorden men vil jo altid være bange for at det her sker igen hvis hans liv gør ondt men jo jeg er klar på at give det en chance hvis vi får snakket det godt igennem
Jeg tror også han er det men ved det selvfølgelig ikke, har heller ikke spurgt ham direkte da han ikke kan gennemskue noget som helst lige nu og jeg vil heller ikke presse ham til at tage stilling til det

Hvordan går det med dig, er du ok?

Anmeld

21. juli 2009

Fiona78

Dorte W. skriver:

Hvordan går det med dig, er du ok?

Hej
Både og...
Jeg har reddet mig en moderat depression (midt imellem mild og svær, men tættest på svær) og er nu kommet på lykkepiller samt 1 uge på sovepiller for at give min krop noget ro samt fået en henvisning til psykolog (det skal lige siges der er andre ting indover end bare kærestesorg) så der sker lidt...
Jeg har fået en anelse mere overskud i hverdagen takket være mine søde veninder som er flinke til at besøge mig og tage mig med ud...
Ang eksen så har vi fået stablet et nogenlunde forhold på benene og kan nu snakke sammen, vi holder begge muligheden for at finde sammen igen åben men det er ikke lige nu det sker, jeg vil gerne arbejde lidt med mig selv og få løsnet op for min depression og få lidt mere styr på mit liv og min fremtid inden jeg evt er parat til at give det en chance igen og det er det samme med ham
I morgen tager jeg på en lille miniferie for mig selv for at komme lidt væk herfra, det glæder jeg mig til kan jeg mærke

Anmeld

21. juli 2009

Leneur

Fiona78 skriver:

Hej
Både og...
Jeg har reddet mig en moderat depression (midt imellem mild og svær, men tættest på svær) og er nu kommet på lykkepiller samt 1 uge på sovepiller for at give min krop noget ro samt fået en henvisning til psykolog (det skal lige siges der er andre ting indover end bare kærestesorg) så der sker lidt...
Jeg har fået en anelse mere overskud i hverdagen takket være mine søde veninder som er flinke til at besøge mig og tage mig med ud...
Ang eksen så har vi fået stablet et nogenlunde forhold på benene og kan nu snakke sammen, vi holder begge muligheden for at finde sammen igen åben men det er ikke lige nu det sker, jeg vil gerne arbejde lidt med mig selv og få løsnet op for min depression og få lidt mere styr på mit liv og min fremtid inden jeg evt er parat til at give det en chance igen og det er det samme med ham
I morgen tager jeg på en lille miniferie for mig selv for at komme lidt væk herfra, det glæder jeg mig til kan jeg mærke

Dejligt for dig at du skal lidt væk og jeg håber at du får lidt luft og får lidt mere energi ved at komme væk fra trummerummen.
Til gengæld er det rigtig træls at du er blevet ramt af depression, for det er ikke sjovt når man står i det men jeg kan love dig for at der er lys forude. Lige pludselig føles dynen ikke så tung mere og man begynder at smile af de små ting igen. Bare sørg for at forkæle dig selv lidt en gang imellem og komme ud at gå nogle ture også selvom man faktisk ikke orker noget som helst, For man kommer lidt væk og man får tømt hovedet for noget af alt det tankemylder, som bare kværner rundt konstant.
Tusindvis af kram, knus og tanker fra en som har været der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.