astma og Gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Jeg er multi allergiker .. pollen, støv, dyr med pels og fjer .. og må intet tage 

samme her specielt pollen alt fra græs, til blomster til træer... kan faktisk næsten ikke være ude, uden at ha fået det... GUDSKELOV har jeg fået overtalt min læge til at give mig nogle allergipiller jeg godt må tage som gravid, da han godt kunne se mit allergi mere eller mindre smadrede vores hverdag da jeg jo også har 2 andre trolde at tage vare for, og de er EKSTREMT glade for naturen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

samme her specielt pollen alt fra græs, til blomster til træer... kan faktisk næsten ikke være ude, uden at ha fået det... GUDSKELOV har jeg fået overtalt min læge til at give mig nogle allergipiller jeg godt må tage som gravid, da han godt kunne se mit allergi mere eller mindre smadrede vores hverdag da jeg jo også har 2 andre trolde at tage vare for, og de er EKSTREMT glade for naturen

hehe ja jeg trodser også min allergi

Er spejder hahahah 

Anmeld

22. juni 2013

Lykke:)

DianaRJS skriver:

tror jeg ikek du skal være.. kan se der er andre der også må, kan være vores læger bare er sippet?

ej skal så også siges jeg jo venter tvillinger, så ved ikke om det også kan have noget at sige?

Det kan også være! Men tror lige, at jeg vender den med dem for en sikkerheds skyld!

Jeg ved faktisk ikke, om det har noget at sige.

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

hehe ja jeg trodser også min allergi

Er spejder hahahah 

haha ja så kan jeg godt se der er lidt af et problem

Anmeld

22. juni 2013

1974

Jeg var medicin fri i 6 mdr. Ved at jeg ikke spise komælk
Men så kom sommer ,med pollen og andet jeg ikke kan tåle ... Med det var skønt de 6 mdr. Unden medicin

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Lykke:) skriver:

Det kan også være! Men tror lige, at jeg vender den med dem for en sikkerheds skyld!

Jeg ved faktisk ikke, om det har noget at sige.

har heller ikk selv en anelse, men når man tænker over det er der jo 2 der skal passes på istedet for 1, så kan jo godt ske

ej ved det ikke er gudskelov ikke læge, for så tror jeg altså jeg havde slået halvdelen af danmark ihjel med min viden

Anmeld

22. juni 2013

Lene Unik

Jeg måtte også gerne tage medicin for astma da jeg var gravid. Under føste graviditet blev det dog bedre så jeg kunne undvære det, men de to næste tog jeg fast medicin som altid (bricanyl og spirocort). Fik at vide at det var bedre at jeg havde det godt vejrtrækningsmæssigt med medicin, end at undvære det.

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

1974 skriver:

Jeg var medicin fri i 6 mdr. Ved at jeg ikke spise komælk
Men så kom sommer ,med pollen og andet jeg ikke kan tåle ... Med det var skønt de 6 mdr. Unden medicin

er også skønt hvis man kan gå uden...

problemet her er nok lidt at jeg mere elelr mindre lyder som hugo fra tv da vi var små, pga mit allergi, oven i det har jeg nu fået mit astma der gør jeg knap kan gå 2 meter uden at lyde og føle jeg er ved at dø.... så desværre har jeg lidt brug for det eller i hvert fald finde et andet middel imod det...

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Lene Unik skriver:

Jeg måtte også gerne tage medicin for astma da jeg var gravid. Under føste graviditet blev det dog bedre så jeg kunne undvære det, men de to næste tog jeg fast medicin som altid (bricanyl og spirocort). Fik at vide at det var bedre at jeg havde det godt vejrtrækningsmæssigt med medicin, end at undvære det.

er også sådan jeg tænker....

for der er vel ikke forskel på om baby mister ilt ved at man ryger.  end hvis man har astma, for tænker jo ldit at får jeg ikke den ilt jeg har brug for så gør de vel heller ikke??

kan godt se det var et dårligt eksempel men det var lige hvad jeg kunne komme på

Anmeld

22. juni 2013

Lene Unik

DianaRJS skriver:

er også sådan jeg tænker....

for der er vel ikke forskel på om baby mister ilt ved at man ryger.  end hvis man har astma, for tænker jo ldit at får jeg ikke den ilt jeg har brug for så gør de vel heller ikke??

kan godt se det var et dårligt eksempel men det var lige hvad jeg kunne komme på

Noget i den stil tænker jeg også. Det bedste er selvfølgelige hvis man kan undgå medicin, kemikalier og alle skadende stoffer når man er gravid, men det er lige så vigtig at mor har det godt. En mor der ikke har det godt kan også påvirke barnet, så var det mig ville jeg bestemt snakke med min læge igen, eller alternativt en anden læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.