astma og Gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
28 svar
6 synes godt om
21. juni 2013

DianaRJS

ja nu er det mig igen der pyller

jeg har desværre astma som dog kun kommer når vejret skifter for meget,,, (som lige for tiden) men må ikke tage mit astma medicin nu når jeg er gravid...

nogle fif til hvordan man hmm kan få vejret igen UDEN medicin?

kan desværre ikke rigtig få andet før i morgen jo, og ligenu føler jeg mere eller mindre jeg er helt blå i hvoedet af luftmangel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

Lykke:)

ja nu er det mig igen der pyller

jeg har desværre astma som dog kun kommer når vejret skifter for meget,,, (som lige for tiden) men må ikke tage mit astma medicin nu når jeg er gravid...

nogle fif til hvordan man hmm kan få vejret igen UDEN medicin?

kan desværre ikke rigtig få andet før i morgen jo, og ligenu føler jeg mere eller mindre jeg er helt blå i hvoedet af luftmangel!

Jeg må gerne tage min medicin ?
Jeg får bricanyl og symbicort turbohaler, som er absolut nødvendig for mig

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto

Jeg har astma og er gravid ..  

Bare husk at trække vejret rigtigt. Tænk over at maven skal blive pustet op når vejret trækkes ind, og selvfølgelig blive mindre, når man puster ud igen. 

Træk vejret ind gennem næsen og pust ud med munden, det er også godt  

Anmeld

22. juni 2013

gokkelok

Hvilken medicin bruger du?

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto

Lykke:) skriver:

Jeg må gerne tage min medicin ?
Jeg får bricanyl og symbicort tyrbohaler, som er absolut nødvendig for mig

Jeg har fået af vide jeg ikke må tage medicin .. hverken astma eller allergi når jeg er gravid. 

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto skriver:

Jeg har fået af vide jeg ikke må tage medicin .. hverken astma eller allergi når jeg er gravid. 

Mærkeligt! Jeg må tage begge ting, da jeg er voldsomt allergisk overfor...ALT! Og har voldsom astma. både egen læge og lægen på lungeafsnittet på hospitalet har sagt god for det. nu bliver jeg halv nervøs

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

gokkelok skriver:

Hvilken medicin bruger du?

bricanyl, ventoline (i små tilfælde) og atrovent...

men har fået at vide af lægen jeg slet ikke må tage nogen af dem... må ikke engang give min søn hans piller for det, da jeg så kommer i kontakt med det....

skal siges jeg godt må tage ventolinen, men at den ingen virkning har da det kun er hvis jeg får meget milde tilfælde og det er for det mest det jeg har om vinteren, her om sommeren hvor vejret skiftet hele tiden bliver det helt slemt....

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto

Mærkeligt! Jeg må tage begge ting, da jeg er voldsomt allergisk overfor...ALT! Og har voldsom astma. både egen læge og lægen på lungeafsnittet på hospitalet har sagt god for det. nu bliver jeg halv nervøs

Jeg er multi allergiker .. pollen, støv, dyr med pels og fjer .. og må intet tage 

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

tror jeg ikek du skal være.. kan se der er andre der også må, kan være vores læger bare er sippet?

ej skal så også siges jeg jo venter tvillinger, så ved ikke om det også kan have noget at sige?

Anmeld

22. juni 2013

emsaroto skriver:

Jeg er multi allergiker .. pollen, støv, dyr med pels og fjer .. og må intet tage 

Præcis. Har det samme..
Må nok hellere lige vende den med dem endnu engang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.