Vi venter os to..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

CroQuis

Rikke2404 skriver:

Ja det kan jeg skam godt forstå  Jo længere tid de ligger i maven, så tættere bånd får man med dem.. Kender selv en, som mistede den ene tvilling i 6. månede. Det må skal ikke have været til at bære 

Neeeej hvor forfærdeligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

M&N

Rikke2404 skriver:

... PRINSESSER!  

Åh det er så skønt, endelig at vide hvad der gemmer sig i maven  Jeg blev helt rørt! Min kæreste havde ellers håbet på en lille søn, men han er nu helt tilfreds med to piger. Hvem ved, måske bliver det en dreng næste gang  

Pigerne lå og var rigtige aktive derinde! Dejligt at se  Vi kunne endda se den ene gabe, selvom det bare var alm. scanning. Cute! 

Efter scanningen, skulle vi da lige en tur i babysam. Det har hele tiden været planen, når vi fik kønnene afvide  

Så her er lidt billeder, af pigernes nye tøj 

Skønt! - Stort tillykke 

Anmeld

21. juni 2013

DianaRJS

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så vidt jeg ved kan de godt have hver deres moderkage som enæggede. Men deler altid den ydre fosterhinde. Og i sjældne tilfælde også den inderste.

Vores deler moderkage og ydre fosterhinde, og er den mest alm. form for enæggede.

Her er det helt fastsat de er enæggede. Hvorfor siger de 80% til jer?

Jeg har født før, og føler mig godt nok som en førstegangs-gravid, nu der er to i maven og en hel del nyt at forholde sig til.

Skønt billede af de små i øvrigt. 

kan de nemlig det der kan være mest afgørende for om de er en eller tve-ægget er om der er skildevæg, dog ikke forstået på den måde at de ikk godt kan lgige sammen og stadig være tveægget, for kan de sagten....

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

hvor dejligt, tillykke, og sikke noget fint tøj du har fundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.