Vi venter os to..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

CroQuis

Rikke2404 skriver:

Tusind tak 

Er ked af at i måtte miste en af jeres kære små 

Jo tak 

Men er nu glad for at det skete så tidligt som det gjorde, og der er (forhåbentlig) stadig er en sprællevende og rask lille en derinde  Og det gør mig glad at tænke på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Babydrøm

Rikke2404 skriver:

... PRINSESSER!  

Åh det er så skønt, endelig at vide hvad der gemmer sig i maven  Jeg blev helt rørt! Min kæreste havde ellers håbet på en lille søn, men han er nu helt tilfreds med to piger. Hvem ved, måske bliver det en dreng næste gang  

Pigerne lå og var rigtige aktive derinde! Dejligt at se  Vi kunne endda se den ene gabe, selvom det bare var alm. scanning. Cute! 

Efter scanningen, skulle vi da lige en tur i babysam. Det har hele tiden været planen, når vi fik kønnene afvide  

Så her er lidt billeder, af pigernes nye tøj 

Tillykke med prinsesserne Og rigtig sødt tøj I har fundet  

Anmeld

20. juni 2013

Lilje82

Stort tillykke 

Anmeld

20. juni 2013

Rødhætte

Rikke2404 skriver:

... PRINSESSER!  

Åh det er så skønt, endelig at vide hvad der gemmer sig i maven  Jeg blev helt rørt! Min kæreste havde ellers håbet på en lille søn, men han er nu helt tilfreds med to piger. Hvem ved, måske bliver det en dreng næste gang  

Pigerne lå og var rigtige aktive derinde! Dejligt at se  Vi kunne endda se den ene gabe, selvom det bare var alm. scanning. Cute! 

Efter scanningen, skulle vi da lige en tur i babysam. Det har hele tiden været planen, når vi fik kønnene afvide  

Stort tillykke!

Anmeld

20. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Tusind tak! 

Glæd jer, det hele virker meget mere seriøst når man ved hvad der gemmer sig derinde! 

Vores er også enæggene, med godt 80% sikkerhed 

Bliver rigtig spændende! Følger nok lige med på sidelinien 

Åh jamen vi vil ikke vide det Bliver scannet hver 14 dag, så har rig mulighed for at spørge, eller opdage det, hvis jeg bliver nysgerrig.

Dine må have hver sin moderkage så ?

Og du må meget gerne følge med hehe. Kan nok heller ikke lade være. Der er jo mange ting der er anderledes når der er to 

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

... PRINSESSER!  

yaaay jubiiii

ENDELIG fik i det at vide

STORT tillykke med to prinsesse, farmand må være lidt skuffet nu når han bliver overhylet af kvinder i hjemmet haha but thats how it Works!!!

MEN!!!! ikke noget scanningbillede? Det altså skuffende

Anmeld

21. juni 2013

Rikke2404

CroQuis skriver:

Jo tak 

Men er nu glad for at det skete så tidligt som det gjorde, og der er (forhåbentlig) stadig er en sprællevende og rask lille en derinde  Og det gør mig glad at tænke på 

Ja det kan jeg skam godt forstå  Jo længere tid de ligger i maven, så tættere bånd får man med dem.. Kender selv en, som mistede den ene tvilling i 6. månede. Det må skal ikke have været til at bære 

Anmeld

21. juni 2013

Rikke2404

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh jamen vi vil ikke vide det Bliver scannet hver 14 dag, så har rig mulighed for at spørge, eller opdage det, hvis jeg bliver nysgerrig.

Dine må have hver sin moderkage så ?

Og du må meget gerne følge med hehe. Kan nok heller ikke lade være. Der er jo mange ting der er anderledes når der er to 

Årh, der er jeg for nysgerrig  Hihi. Men kan også godt se det spændende i at lade det blive en overraskelse 

Nej, jeg har kun én moderkage, som de deler. Sådan er det med enæggene, fik vi afvide 

Anmeld

21. juni 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

yaaay jubiiii

ENDELIG fik i det at vide

STORT tillykke med to prinsesse, farmand må være lidt skuffet nu når han bliver overhylet af kvinder i hjemmet haha but thats how it Works!!!

MEN!!!! ikke noget scanningbillede? Det altså skuffende

JAAAAAAA, det er så dejligt 

Tusind tak! Jeg driller ham også lidt med det, for det er jo manden, som afgøre om det bliver piger eller drenge. Så det var jo hans beslutning  Men det er da bare skønt! 

Haha, det havde jeg ikke lige tænkt over. Men her er et billede af dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Årh, der er jeg for nysgerrig  Hihi. Men kan også godt se det spændende i at lade det blive en overraskelse 

Nej, jeg har kun én moderkage, som de deler. Sådan er det med enæggene, fik vi afvide 

Så vidt jeg ved kan de godt have hver deres moderkage som enæggede. Men deler altid den ydre fosterhinde. Og i sjældne tilfælde også den inderste.

Vores deler moderkage og ydre fosterhinde, og er den mest alm. form for enæggede.

Her er det helt fastsat de er enæggede. Hvorfor siger de 80% til jer?

Jeg har født før, og føler mig godt nok som en førstegangs-gravid, nu der er to i maven og en hel del nyt at forholde sig til.

Skønt billede af de små i øvrigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.