Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... PRINSESSER!
Åh det er så skønt, endelig at vide hvad der gemmer sig i maven Jeg blev helt rørt! Min kæreste havde ellers håbet på en lille søn, men han er nu helt tilfreds med to piger. Hvem ved, måske bliver det en dreng næste gang
Pigerne lå og var rigtige aktive derinde! Dejligt at se Vi kunne endda se den ene gabe, selvom det bare var alm. scanning. Cute!
Efter scanningen, skulle vi da lige en tur i babysam. Det har hele tiden været planen, når vi fik kønnene afvide
Så her er lidt billeder, af pigernes nye tøj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke2404 skriver: ... PRINSESSER! Åh det er så skønt, endelig at vide hvad der gemmer sig i maven Jeg blev helt rørt! Min kæreste havde ellers håbet på en lille søn, men han er nu helt tilfreds med to piger. Hvem ved, måske bliver det en dreng næste gang Pigerne lå og var rigtige aktive derinde! Dejligt at se Vi kunne endda se den ene gabe, selvom det bare var alm. scanning. Cute! Efter scanningen, skulle vi da lige en tur i babysam. Det har hele tiden været planen, når vi fik kønnene afvide Så her er lidt billeder, af pigernes nye tøj
Tillykke med de små prinsesser.
-lig tillykke med de to små piger
STORT tillykke med de to små piger i mavsen
Piger er fantastiske!!! Og endnu mere fantastisk med to af slagsen
BigHope13 skriver: Stort tillykke med to små prinsesser og sikke noget fint tøj i har fundet
Stort tillykke med to små prinsesser og sikke noget fint tøj i har fundet
Tusind tak! Og ja, det kunne jeg simpelthen heller ikke stå for Bestemt heller ikke når det var nedsat!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Kæmpe stort tillykke med de to små piger i maven Her ved vi ikke hvad vi skal have. Er dine en eller tve? Jeg venter enæggede, og har termin en uge efter dig
Kæmpe stort tillykke med de to små piger i maven Her ved vi ikke hvad vi skal have. Er dine en eller tve? Jeg venter enæggede, og har termin en uge efter dig
Tusind tak!
Glæd jer, det hele virker meget mere seriøst når man ved hvad der gemmer sig derinde!
Vores er også enæggene, med godt 80% sikkerhed
Bliver rigtig spændende! Følger nok lige med på sidelinien
CroQuis skriver: -lig tillykke med de to små piger
Tusind tak
Er ked af at i måtte miste en af jeres kære små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128