Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millea skriver: Uh tak for tippet.. det vil jeg sgu da prøve næste gang.. GUL - hvad står det for/betyder det?? Har set folk skrive det nogle gange herinde..
Uh tak for tippet.. det vil jeg sgu da prøve næste gang..
GUL - hvad står det for/betyder det?? Har set folk skrive det nogle gange herinde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millea skriver: Åh nej da.. Øvelse går mester.. Til sidst er du helt prof til de blodprøver der.. ;-)
Åh nej da.. Øvelse går mester.. Til sidst er du helt prof til de blodprøver der.. ;-)
LinLin skriver: Jeg skal til nf på tirsdag! (Er 12+3 der - indtil videre i hvertfald )Jeg var ved læge for knapt tre uger siden og hader også blodprøver, men det ved hun godt jeg skal altid ligge ned! Det er ikke stikket jeg ikke kan lide (i kke fordi jeg synes det er fedt!) men jeg kan ikke lide når blodet løber ud! derfor synes jeg også den første gang ved lægen er lidt overvældende, fordi der skal tages så mange. Denne gang var det dog "kun" 6; jeg slap for to (4. Gang jeg skulle have lavet vandrejournal...)Men uh jeg er så nervøs for nf synes nemlig ikke jeg er vokset så meget som sidst
Jeg skal til nf på tirsdag! (Er 12+3 der - indtil videre i hvertfald )Jeg var ved læge for knapt tre uger siden og hader også blodprøver, men det ved hun godt jeg skal altid ligge ned! Det er ikke stikket jeg ikke kan lide (i kke fordi jeg synes det er fedt!) men jeg kan ikke lide når blodet løber ud! derfor synes jeg også den første gang ved lægen er lidt overvældende, fordi der skal tages så mange. Denne gang var det dog "kun" 6; jeg slap for to (4. Gang jeg skulle have lavet vandrejournal...)Men uh jeg er så nervøs for nf synes nemlig ikke jeg er vokset så meget som sidst
Gid jeg skulle tirsdag - syntes at der er 100 år til fredag ;-)
Puha de blodprøver.. Kan godt følge tanken med blodet der løber ud af ens krop.. Jeg hader mere tanken om nålen der prikker hul i ens åre der er staset op så blodet bare pumper der ud af på max tryk.. ADDD!!! Sorry!!
Jeg har faktisk i dag gået og tænkt på hvor forskelligt det er hvor meget og hurtigt gravide vokser.. Og når man tænker over det er baby jo kun omk 5,5 cm i uge 12+..
Du må lige komme med opdatering fra NF - det skal nok gå godt!
LinLin skriver: Det står for graviditet uden for livmoderen...
Det står for graviditet uden for livmoderen...
Det giver jo god mening at forkorte GUL.. Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128