Double test i dag - snart NF :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
13 svar
1 synes godt om
20. juni 2013

Millea

Hej piger.. 

Ja ville ikke rigtigt noget - bare lige fortælle lidt om i dag--

Har lige været på Hvidovre og få taget blodprøverne der hører sammen med NF - som finder sted på d. 28/6 - altså næste fredag.. Kan næsten ikke vente.. Hvordan bliver man god til at vente? 

Og det skal lige siges at jeg HADER at få taget blodprøver - er ved at græde.. Shiiitt  Hvordan har i det med at få taget blodprøver?

Nååår ja, skal til at arbejde et sted hvor jeg selv skal til at tage blodprøver på patienter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Dianabk

Millea skriver:

Hej piger.. 

Har lige været på Hvidovre og få taget blodprøverne der hører sammen med NF - som finder sted på d. 28/6 - altså næste fredag.. Kan næsten ikke vente.. Hvordan bliver man god til at vente? 

Og det skal lige siges at jeg HADER at få taget blodprøver - er ved at græde.. Shiiitt  Hvordan har i det med at få taget blodprøver?

Nååår ja, skal til at arbejde et sted hvor jeg selv skal til at tage blodprøver på patienter 

Hehe, hader også selv de skide Bp Men vi kan jo ikke helt komme uden om dem......

Vente tiden slår jeg ihjel med masser af arb men elsker nu også mit job så det er dejligt nemt

Glæder mig til at høre om NF

Har du det ellers godt?

Anmeld

20. juni 2013

**Ønskebabyen

Millea skriver:

Hej piger.. 

Skønt Jeg skal til lægen på Mandag og have taget blodprøver........igen!

Fik også taget i fredags, men de er åbenbart "blevet væk"..

Anmeld

20. juni 2013

CroQuis

Jeg fik taget blodprøve i sidste uge, men dem mente lægen ikke han havde taget, så jeg skulle lige have taget en ny igen igår...  Håber da ikke de skal tage en på sygehuset også 

Jeg er ikke den store fan af at få taget blodprøver, men jeg tager lige et dybt åndedrag, kigger laaangt væk, og bider prikket i mig, også er det som regel overstået 

Er vildt spændt på hvornår jeg får brev og til til NF !!! 

Anmeld

21. juni 2013

Lauer

Millea skriver:

Hej piger.. 

Hvor spændende! Jeg har også lige fået NF dato - den 3. juli, og hold nu op jeg synes der er evigheder til

Jeg hader blodprøver, men med 2 x GUL bag mig, er man nødt til at vænne sig til det - jeg blev tjekket 2x ugentlig i en måned ved hver GUL

Mit trick: Jeg niver mig selv i benet, mens jeg kigger den anden vej, altså - flytter fokus mens det sker - det plejer at hjælpe

Anmeld

22. juni 2013

Millea

Dianabk skriver:

Hehe, hader også selv de skide Bp Men vi kan jo ikke helt komme uden om dem......

Vente tiden slår jeg ihjel med masser af arb men elsker nu også mit job så det er dejligt nemt

Glæder mig til at høre om NF

Har du det ellers godt?

Glæder mig også til at starte arbejde - så jeg kan få tankerne lidt væk fra baby (altså på den gode måde) 

Jamen det går rigtig fint her.. har stadig kvalme, men er blevet bedre til at takle den.. Forventer virkelig at den er VÆK inden for en uge... Man siger jo den forsvinder i 12 uge ikke 

Hvad med dig, hvordan har du og maven det?

Anmeld

22. juni 2013

Millea

**Ønskebabyen skriver:

Skønt Jeg skal til lægen på Mandag og have taget blodprøver........igen!

Fik også taget i fredags, men de er åbenbart "blevet væk"..

Åh nej da.. Øvelse går mester.. Til sidst er du helt prof til de blodprøver der.. ;-)

Anmeld

22. juni 2013

Millea

CroQuis skriver:

Jeg fik taget blodprøve i sidste uge, men dem mente lægen ikke han havde taget, så jeg skulle lige have taget en ny igen igår...  Håber da ikke de skal tage en på sygehuset også 

Jeg er ikke den store fan af at få taget blodprøver, men jeg tager lige et dybt åndedrag, kigger laaangt væk, og bider prikket i mig, også er det som regel overstået 

Er vildt spændt på hvornår jeg får brev og til til NF !!! 

Hvad sker der for at i er to uheldige hvor blodprøverne er smidt væk.. 

Men så længe det har noget med bebsen inde i maven er det lige som om at de der blodprøver giver utrolig god mening - at at man bliver liiidt bedre til at få dem taget.. 

Anmeld

22. juni 2013

Millea

Lauer skriver:

Hvor spændende! Jeg har også lige fået NF dato - den 3. juli, og hold nu op jeg synes der er evigheder til

Jeg hader blodprøver, men med 2 x GUL bag mig, er man nødt til at vænne sig til det - jeg blev tjekket 2x ugentlig i en måned ved hver GUL

Mit trick: Jeg niver mig selv i benet, mens jeg kigger den anden vej, altså - flytter fokus mens det sker - det plejer at hjælpe

Uh tak for tippet.. det vil jeg sgu da prøve næste gang.. 

GUL - hvad står det for/betyder det?? Har set folk skrive det nogle gange herinde.. 

Anmeld

22. juni 2013

LinLin

Jeg skal til nf på tirsdag! (Er 12+3 der - indtil videre i hvertfald )

Jeg var ved læge for knapt tre uger siden og hader også blodprøver, men det ved hun godt jeg skal altid ligge ned! Det er ikke stikket jeg ikke kan lide (i kke fordi jeg synes det er fedt!) men jeg kan ikke lide når blodet løber ud! derfor synes jeg også den første gang ved lægen er lidt overvældende, fordi der skal tages så mange. Denne gang var det dog "kun" 6; jeg slap for to (4. Gang jeg skulle have lavet vandrejournal...)

Men uh jeg er så nervøs for nf synes nemlig ikke jeg er vokset så meget som sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.