Flodkilling skriver:
Det er lidt sjovt at nogle kvinder ikke har fatter den endnu 
Hvis man skal ha sin partner til at tænke/være den der vil ha børn, handler det netop om IKKE at plage manden.
F.eks. et vennepar jeg har: de havde knap kendt hinanden et år, han ville først have børn om 4 år ca, hun siger hun slet ikke ønsker børn, BANG!!! Pludselig vil gan have børn NU, hun ændre mening og 4måneder efter er hun gravid.
Eller: manden vil gerne ha børn senere, kvinden vil nu. Han gir efter og de prøver i 3måneder, indtil manden trækker i land. Kvinden er knust og mister også lysten til at få børn når han ikke vil. Kvinden siger til manden at hun ikke alligevel ønsker børn med ham nu. BANG!!! Manden vil nu pludselig prøve at få børn igen... 3 måneder efter er hun gravid.
Osv. Osv... omvendt psykologi hjælper på mange ting -især når det kommer til mænd.
Ja, det er også fint med sådanne eksempler, men det har så ikke virket her..
Jeg har ladet være at snakke om det, uden held - Han siger selv at det ikke hjælper ham mere eller mindre at jeg snakker om det eller ej!
Nu er det så også sådan, at jeg har været meget skruk og det derfor er svært ikke at snakke om det, sådan er det jo! Gider ikke indvie hele min vennekreds i dette nemlig - Så den jeg har kunne snakke med det om har været ham.
Men de sidste par måneder, har det ikke fyldt så meget, da jeg/vi har meget andet at tænke på - Så det er kun godt og giver ham fred!
Desuden har jeg været nervøs for om jeg havde PCO eller ej, så bla. derfor har det spillet en stor rolle for mig ..
Anmeld