Godt eller skidt - Det vil tiden vise!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

gonefishing

Vi har planer om at rejse i 14 dage, her i vores sommerferie ..

Vi sidder så den ene dag og snakker om ferie osv., hvor jeg så spørger om vi snart skal have en lille.. Såå siger min kæreste lige så sødt, om vi nu ikke lige skal tage på den ferie først, inden vi snakker mere om PB.

Jaa, så nu vil tiden vise, om det er godt eller ej!
Men jeg har sagt til ham, at han skal tænke nøje, over sine ord, da jeg suger alt positivt til mig, som han siger omkring PB!
Jeg regner ikke med noget, for så kan man ikke blive skuffet..
Men lidt positivt lyder det jo. Vi får se

Jeg  for at han snart er der! 
- Også lader vi emnet ligge til noget tid, efter vores forhåbentlig fantastiske ferie

Det er lidt sjovt at nogle kvinder ikke har fatter den endnu
Hvis man skal ha sin partner til at tænke/være den der vil ha børn, handler det netop om IKKE at plage manden.

F.eks. et vennepar jeg har: de havde knap kendt hinanden et år, han ville først have børn om 4 år ca, hun siger hun slet ikke ønsker børn, BANG!!! Pludselig vil gan have børn NU, hun ændre mening og 4måneder efter er hun gravid.

Eller: manden vil gerne ha børn senere, kvinden vil nu. Han gir efter og de prøver i 3måneder, indtil manden trækker i land. Kvinden er knust og mister også lysten til at få børn når han ikke vil. Kvinden siger til manden at hun ikke alligevel ønsker børn med ham nu. BANG!!! Manden vil nu pludselig prøve at få børn igen... 3 måneder efter er hun gravid.

Osv. Osv... omvendt psykologi hjælper på mange ting -især når det kommer til mænd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Rockertand

Miss-86 skriver:

Vi sidder så den ene dag og snakker om ferie osv., hvor jeg så spørger om vi snart skal have en lille.. Såå siger min kæreste lige så sødt, om vi nu ikke lige skal tage på den ferie først, inden vi snakker mere om PB.

Men jeg har sagt til ham, at han skal tænke nøje, over sine ord, da jeg suger alt positivt til mig, som han siger omkring PB!

- Også lader vi emnet ligge til noget tid, efter vores forhåbentlig fantastiske ferie

Det er simpelthen så synd, at du fremtræder fuldstændig babyfikseret og som om du ikke kan bede om ketchuppen uden at tigge om baby, for jeg er sikker på, at du er et dejligt menneske med så meget andet indhold. Jeg har aldrig prøvet at være så superskruk, men det er sikkert ikke særligt sjovt, jeg håber, at du får dit ønske opfyldt en dag :0)

Anmeld

20. juni 2013

Lullaby

Jeg er altså ked af det men jeg var blevet rimelig træt af at høre om baby hele tiden. Har aldrig prøvet at være så superskruk som dig men måske burde du lade emnet være i mere end 14 dage. 

Anmeld

20. juni 2013

1990h

Miss-86 skriver:

god ferie

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Ferie gør altid underværker

Ja, forhåbentlig

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Rockertand skriver:

Det er simpelthen så synd, at du fremtræder fuldstændig babyfikseret og som om du ikke kan bede om ketchuppen uden at tigge om baby, for jeg er sikker på, at du er et dejligt menneske med så meget andet indhold. Jeg har aldrig prøvet at være så superskruk, men det er sikkert ikke særligt sjovt, jeg håber, at du får dit ønske opfyldt en dag :0)

Nu drejer alt jeg skriver om sig jo ikke om baby og det gør det så sandelig heller ikke herhjemme..

Jeg har nævnt det nogle gange overfor ham, men har sagt for længe siden, at jeg ville vente på ham, men derfor har jeg lov at nævne det for ham!

Og, som du selv skriver har du aldrig været så superskruk og det er kun godt, for det er bestemt ikke sjovt!
Men det er slet ikke så slemt, som det har været! For lige pt. har jeg/vi mange andre ting at tænke på.

Men tak, håber da også snart det går i opfyldelse.. Vi får se

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Lullaby skriver:

Jeg er altså ked af det men jeg var blevet rimelig træt af at høre om baby hele tiden. Har aldrig prøvet at være så superskruk som dig men måske burde du lade emnet være i mere end 14 dage. 

Nu drejer alt jeg skriver om sig jo ikke om baby og det gør det så sandelig heller ikke herhjemme, langtfra!

Jeg har nævnt det nogle gange overfor ham her i det nye år, men har sagt for længe siden, at jeg ville vente på ham, men derfor har jeg lov at nævne det for ham!

Og vær du kun glad for ikke at have været så superskruk som mig, for det er ikke sjovt - Men de sidste par måneder, har det ikke fyldt så meget, da jeg/vi har meget andet at tænke på - Så det er kun godt!

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

1990h skriver:

god ferie

Tusind Tak

Anmeld

20. juni 2013

Miss-86

Flodkilling skriver:

Det er lidt sjovt at nogle kvinder ikke har fatter den endnu
Hvis man skal ha sin partner til at tænke/være den der vil ha børn, handler det netop om IKKE at plage manden.

F.eks. et vennepar jeg har: de havde knap kendt hinanden et år, han ville først have børn om 4 år ca, hun siger hun slet ikke ønsker børn, BANG!!! Pludselig vil gan have børn NU, hun ændre mening og 4måneder efter er hun gravid.

Eller: manden vil gerne ha børn senere, kvinden vil nu. Han gir efter og de prøver i 3måneder, indtil manden trækker i land. Kvinden er knust og mister også lysten til at få børn når han ikke vil. Kvinden siger til manden at hun ikke alligevel ønsker børn med ham nu. BANG!!! Manden vil nu pludselig prøve at få børn igen... 3 måneder efter er hun gravid.

Osv. Osv... omvendt psykologi hjælper på mange ting -især når det kommer til mænd.

Ja, det er også fint med sådanne eksempler, men det har så ikke virket her..
Jeg har ladet være at snakke om det, uden held - Han siger selv at det ikke hjælper ham mere eller mindre at jeg snakker om det eller ej!

Nu er det så også sådan, at jeg har været meget skruk og det derfor er svært ikke at snakke om det, sådan er det jo! Gider ikke indvie hele min vennekreds i dette nemlig - Så den jeg har kunne snakke med det om har været ham.

Men de sidste par måneder, har det ikke fyldt så meget, da jeg/vi har meget andet at tænke på - Så det er kun godt og giver ham fred!

Desuden har jeg været nervøs for om jeg havde PCO eller ej, så bla. derfor har det spillet en stor rolle for mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.