Godt eller skidt - Det vil tiden vise!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
18 svar
21 synes godt om
19. juni 2013

Miss-86

Vi har planer om at rejse i 14 dage, her i vores sommerferie ..

Vi sidder så den ene dag og snakker om ferie osv., hvor jeg så spørger om vi snart skal have en lille.. Såå siger min kæreste lige så sødt, om vi nu ikke lige skal tage på den ferie først, inden vi snakker mere om PB.

Jaa, så nu vil tiden vise, om det er godt eller ej!
Men jeg har sagt til ham, at han skal tænke nøje, over sine ord, da jeg suger alt positivt til mig, som han siger omkring PB!
Jeg regner ikke med noget, for så kan man ikke blive skuffet..
Men lidt positivt lyder det jo. Vi får se

Jeg  for at han snart er der! 
- Også lader vi emnet ligge til noget tid, efter vores forhåbentlig fantastiske ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

baby012

Ked a at sige det, men det lyder mest som, "lad nu være at snak om barn igen! Og lad mig nyde ferien uden snak om børn" 

Anmeld

19. juni 2013

Lookingforward

Miss-86 skriver:

Vi sidder så den ene dag og snakker om ferie osv., hvor jeg så spørger om vi snart skal have en lille.. Såå siger min kæreste lige så sødt, om vi nu ikke lige skal tage på den ferie først, inden vi snakker mere om PB.

Men jeg har sagt til ham, at han skal tænke nøje, over sine ord, da jeg suger alt positivt til mig, som han siger omkring PB!

- Også lader vi emnet ligge til noget tid, efter vores forhåbentlig fantastiske ferie

Hvis han sagde det med et smil på læben ville jeg være fortrøstningsfuld 

for at han vil nyde denne ferie som ene to, for så at være klar til at blive til tre efterfølgende 

Anmeld

19. juni 2013

Team Putte

baby012 skriver:

Ked a at sige det, men det lyder mest som, "lad nu være at snak om barn igen! Og lad mig nyde ferien uden snak om børn" 

Enig, desværre

Anmeld

19. juni 2013

Miss-86

baby012 skriver:

Altså, han har hele tiden sagt at jeg måtte snakke lige så meget om det jeg ville - Da han godt er klar over hvor meget det betyder for mig.
Og ja, måden han sagde det på, var ikke irriterende eller trættende.

Men som skrevet - Vi må se tiden an

Anmeld

19. juni 2013

Miss-86

Team Putte skriver:

Enig, desværre

Altså, han har hele tiden sagt at jeg måtte snakke lige så meget om det jeg ville - Da han godt er klar over hvor meget det betyder for mig. Og ja, måden han sagde det på, var ikke irriterende eller trættende.

Men som skrevet - Vi må se tiden an

Anmeld

19. juni 2013

Miss-86

Hvis han sagde det med et smil på læben ville jeg være fortrøstningsfuld 

for at han vil nyde denne ferie som ene to, for så at være klar til at blive til tre efterfølgende 

Tak, han sagde det på en sød måde - Ikke irritabel eller trættende.

Tak  vi må se, hvad tiden bringer efter ferien ..

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Jeg krydser fingre for at lidt luftforandring gør godt for jer
og han måske selv tænker på at bringe emnet på banen under ferien for at gøre den endnu bedre

Anmeld

19. juni 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Jeg krydser fingre for at lidt luftforandring gør godt for jer
og han måske selv tænker på at bringe emnet på banen under ferien for at gøre den endnu bedre

Tak, det håber jeg også.. Ihvertfald ser vi frem til en dejlig ferie. Blir dejligt at komme væk og at vi begge kan få tankerne lidt væk fra hverdagen :-)

Anmeld

19. juni 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Tak, det håber jeg også.. Ihvertfald ser vi frem til en dejlig ferie. Blir dejligt at komme væk og at vi begge kan få tankerne lidt væk fra hverdagen :-)

Ferie gør altid underværker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.