Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg er lige ved at lave en afstemning. Stem endelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt ved ikke, da jeg faktisk ikke ved om de er lige farlige, mere farlige eller slet ikke farlige
Men jeg valgte at stoppe med min e-cigaret da jeg blev gravid Nemlig fordi jeg ikke vidste det
grinny skriver: Jeg har stemt ved ikke, da jeg faktisk ikke ved om de er lige farlige, mere farlige eller slet ikke farlige Men jeg valgte at stoppe med min e-cigaret da jeg blev gravid Nemlig fordi jeg ikke vidste det
Ok, tak for svaret :-) Ja, det er nemlig lidt svært at gennemskue om e-cigs er farligere. Hvad fik dig til at tage beslutningen?
Ems30 skriver: Ok, tak for svaret :-) Ja, det er nemlig lidt svært at gennemskue om e-cigs er farligere. Hvad fik dig til at tage beslutningen?
Jamen jeg har altid sagt at jeg ikke ville ryge når jeg blev gravid. Valgte så at smide cigaretterne i november '12 og starte med e-cig. Lige da jeg så bliver gravid kommer der alt det frem i medierne at de ikke ved om de er lige så farlige eller farligere + jeg var løbet tør for væske og det endte så med at jeg stoppede med min e-cig
mrhl skriver: Jeg var næsten lige stoppet med at ryge almindelige cigaretter da jeg fandt ud af jeg var gravid. Efter jeg stoppede havde jeg sådan en E-smøg som jeg røg lidt på når trangen var værst, men den stoppede jeg også med da jeg blev gravid. Har stemt at de er lige farlige, men ved det faktisk ikke. Lige meget hvad er de i hvert fald nok ikke til gavn for forsteret og jeg vil ikke tage chancen
Jeg var næsten lige stoppet med at ryge almindelige cigaretter da jeg fandt ud af jeg var gravid. Efter jeg stoppede havde jeg sådan en E-smøg som jeg røg lidt på når trangen var værst, men den stoppede jeg også med da jeg blev gravid. Har stemt at de er lige farlige, men ved det faktisk ikke. Lige meget hvad er de i hvert fald nok ikke til gavn for forsteret og jeg vil ikke tage chancen
Ok, jamen det er også svært at gennemskue om de er farligere eller hvordan det fungerer helt præcist. Men tak fordi du svarede
Jeg har stemt "Ved ikke", men umiddelbart vil jeg tro de er mindre farlige, da der vel næppe er samme skadelige stoffer i.
Dog ved jeg ikke hvilken betydning de kan have for et foster.
Den offentlige holdning er jo at man ikke skal bruge e-cigaretter. Man ved endnu ikke hvordan de påvirker kroppen på længere sigt. Derimod findes der alternativer til rygning, der er fuldt ud godkendt. Det er derfor ikke ønskværdigt, at man bruger e-cigaretter som et alternativ til rygning. Samtidig så er det ikke bare vanddampe, som det ellers ofte er blevet markedsført. Det sundeste ville jo være at stoppe helt.
MEN.... nå det så er sagt, så ved man hvor skadelig rygning er. Derfor har man udtalt, at det umuligt kan være mere skadeligt end rygning. Det betyder dog ikke det er sundt.
Ems30 skriver: Hej piger Jeg er lige ved at lave en afstemning. Stem endelig
når nu det er i sammenhæng med graviditet, er der ikke forskel på om det er e-cigaret eller alm cigaret da det er nikotinen de fraråder så self hvis man tager det uden nikotin er det, men så kan man jo ligeså godt lade være
jeg er ryger og jeg ryger stadig under graviditeten, men har dog skåret rigtig meget ned... og skal siges lægen self. gerne ser man stopper men at når det så er sagt er det ikke noget der gør noget når jeg ikke ryger mere end jeg gør...
Jeg har stemt at de er lige farlige.. men vil faktisk måske mene at E-smøger er værre, da de giver vand i lungerne..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128