Toxoplasmose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Kløver

CroQuis skriver:

Min læge sagde at man normalt ikke tog blodprøver for den slags, medmindre der var mistanke om noget, da de var meget dyre  Jeg fik svar efter en uge...

Og lidt svært at sige, om de vil tage blodprøven, når du ikke engang er gravid endnu  Men kommer nok an på din læge 

Kan du ikke få manden til at ordne bakken? Eller bruge handsker, som er næstbedste alternativ 

Vil kun få den lavet hvis jeg bliver gravid inden, jeg skal forbi og passe den hver dag da den er meget sky, og vi selv har hund måske man selv kan købe den tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Jaaah, det har han også gjort siden vi fandt ud af at jeg var gravid, men det er ikke heeeelt uden brok fra hans side 

Min kæreste har overraskende nok ikke rigtig brokket sig. Men tror det er fordi han vil mig og baby det bedste, så ingen klager fra ham

Anmeld

20. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Min kæreste har overraskende nok ikke rigtig brokket sig. Men tror det er fordi han vil mig og baby det bedste, så ingen klager fra ham

Hvor er du heldig 

Min mener jo bare at jeg skal tage handsker på  Men kan være han vænner sig til det med tiden  Tror sgu jeg har været for god ved ham indtil nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.