De kan bare ikke acceptere det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Kildebakken

Jeg vender den lige lidt på hovedet.

Jeg tænker måske at det var beskytterinstinktet overfor de to store som slog igennem. Hun har nok ikke tænkt sig så godt om og så reagerer hun umiddelbart på sine følelser, hvor hun frygter at de kommer til at få en anden/tredje plads, når du får to børn med din nye mand. 

Men fat mod, hun sunder sig nok ovenpå det hele og kommer tilbage med en undskyldning. I hvert fald kommer hun til at elske de små mindst ligeså meget som deres brødre.

Dog ville jeg tale med hende om dit mindreværdskompleks i forhold til din bror, det er ikke holdbart at gå rundt med de følelser. De fleste mødrer skal give skyld med skyld på, det er de bygget til. Mon ikke din bror er i nogenlunde samme situation.

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har 2 børn på 5 og 6 år fra tildigere forhold, nu venter jeg mig igen, denne gang med tvillinger....

jeg har altid snakket godt med mine forældre...

men nu er det mere eller mindre somom at jeg skal sammenlignes med min ældste bror, han er gift og fik først barn da han havde været gift i 3 år, de har eget hus, 2 biler, hun have og ved snart ikke hvad de ikke har.... men i hvert fald fortalte jeg min mor at de skulle være bedste forældre igen... og hendes svar  til det var " hvorfor skal de ikke fjernes? der er da ikke nogen grund til at sætte flere børn til verden" og det gjrode virkelig ondt....

hvordan ville i reagere? havde virkelig håbet på opbakning og støtte og glæde fra hendes side, mine børn er slet ikke så acceptere som min brors, og gør virkelig ondt, og ligeså vel hele tiden at skulle høre på hvad han gør perfekt og hvad hun mener jeg gør forkert....

sorry havde bare brug for at komme ud med det

det er da bare uacceptabelt hun reagerer sådan . det er da aldrig det man håber og forventer af dem man holder af og hvor er det kynisk sagt. håber de viser positiv interesse når de har tygget lidt på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.