Slag i ryggen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Ved du om pædagogerne gør andet end at holde ekstra øje med ham?

I min søns vuggestue var der en dreng, der havde nogle store problemer i samværet med andre børn. Han var meget voldsom og søgte ofte kontakt på de helt forkerte måder. De fik bevilget ekstra timer til ham, som de så brugte til at have ham og et enkelt barn af gangen i lege/hygge-gruppe. På den måde lærte han lige så stille hvordan man fik den gode kontakt. Og de andre børn lærte ham lidt bedre at kende, så de ikke trak sig automatisk, så han "blev nødt til" at blive voldsom for at få kontakt.

Måske du kunne foreslå noget lignende?

Jeg har rigtig svært ved at finde ud af hvordan jeg skal sige tingene. Vil jo ikke stå der og være en "brok-dorte" (undskyld udtrykket hvis nu en eller flere af jer hedder Dorte - har det fra min mor)

Pædagogerne har jo tavshedspligt så jeg vil jo ikke kunne finde ud af om der er extra opsyn eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Mumto3

Anonym skriver:

I bund og grund synes jeg jo også det er trist og meget synd for *Biiip* Men hold nu op hvor er jeg også "irriteret" på ham, hvis du forstår. Jeg ved godt han "bare" er en lille dreng men åhhhr hvor har jeg lyst til at "ruske" ham! (Gør det selvfølgelig IKKE) Men altså...

Det kan jeg virkelig godt forstå! Sådan ville jeg også selv have det!

Anmeld

18. juni 2013

isabellasmor

Nu har jeg ikke læst de andre kommentar men jeg ville omgående ringe til kommunen, jeg er uddannet pædagog, og informere dem og de adskillige situationer du har været vidende til og så meddele dette videre i institutionen!

Hvad ville du helt præcis meddele kommunen? At en dreng på 3 år slår din søn?hvad ville du få ud af det? Det synes jeg godt nok er at overdrive BIG TIME. 

Ts, jeg ville snakke med pædagogerne, men de er jo højt sandsynligt klar over hvordan det forholder sig, og de er sikkert også igang med noget hjælp og støtte til drengen, det er jo bare ikke noget de må eller skal informere dig om. Er ked af det skal gå ud over din dreng , det er ikke sjovt 

Anmeld

19. juni 2013

Bebsen

Anonym skriver:

Idag da jeg hentede min søn fra BH blev han "overfaldet" af *Biiip* (Og det er ikke første gang at dette barn viser voldelig adfærd)

Jeg er udemærket klar over at min egen søn IKKE er nogen engel, men han er langt fra så slem som *Biiiip*

Jeg siger hej til min søn som prøver at komme op på en cykel. *Biiip* kommer hen imod ham med en stor tyk kæp. Og inden jeg når at få set mig om har han hamret den ind i ryggen på min søn som selvfølgelig begynder at græde voldsomt. Det gjorde jo ondt!  Jeg går hen og holder om min søn og siger: "åhhr, skat det var ikke rart. Det var ikke særlig sødt gjort" *Biiip* griner bare og prøver at ramme ham igen. En pædagog tager hånd om *Biiip*

Lige inden vi skal til at gå kommer et andet barn som der også er problemer med og slår min søn lige i ansigtet. Min søn havde INTET gjort. Jeg tager min søn og trøster ham endnu engang og går hen og meddeler det til en af pædagogerne.

De sidste måneder er min søn kommer hjem med mange bidemærker og kradsemærker. Jeg får bare så ondt i maven. Han virker ikke påvirket af det som sådan, men nogle dage vil han ikke afsted i BH. Når han er derover er han glad og vil ikke hjem. (Ofte skal han bare lige afsted)

*Biiip* har en rigtig voldelig adfærd som jeg snart ikke kan tolererer mere. Hvad gør jeg? Hvad siger jeg? Jeg ved at pædagogerne holder øje osv. Jeg aner heller ikke hvor stort problemet vitterligt er i dagligdagen. Jeg ser det bare HVER gang jeg henter min søn. Det går mig på. Hvad ville I gøre???

Hilsen M.o.r.d.k

Puha jeg får helt ondt i maven! :-( Min dreng skal snart starte i BH og det er lige netop sådan noget her jeg er bange for :-(

Stakkels din dreng! Hvis det er sådan dagligt, så blev min flyttet - ASAP!
Du siger selv at pædagogerne er OBS, men tydeligvis ikke nok!

Må sige du tacklede det pænere end jeg havde gjort, min reaktion havde været at tage fat i det slåenfe barn og spørge HVAD FANDEN LAVER DU???!! Til begge børn!
Føj jeg havde været rasende.

Kh Ida.

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Puha jeg får helt ondt i maven! :-( Min dreng skal snart starte i BH og det er lige netop sådan noget her jeg er bange for :-(

Stakkels din dreng! Hvis det er sådan dagligt, så blev min flyttet - ASAP!
Du siger selv at pædagogerne er OBS, men tydeligvis ikke nok!

Må sige du tacklede det pænere end jeg havde gjort, min reaktion havde været at tage fat i det slåenfe barn og spørge HVAD FANDEN LAVER DU???!! Til begge børn!
Føj jeg havde været rasende.

Kh Ida.

Tro mig sådan "foregik" det også inden i mit hovedet, men det havde ikke været et godt "forbillede" for min søn + det havde intet løst! Men tro mig siger tit til min mand at jeg har lyst til at "tæve" de unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.