Anonym skriver:
Idag da jeg hentede min søn fra BH blev han "overfaldet" af *Biiip* (Og det er ikke første gang at dette barn viser voldelig adfærd)
Jeg er udemærket klar over at min egen søn IKKE er nogen engel, men han er langt fra så slem som *Biiiip* 
Jeg siger hej til min søn som prøver at komme op på en cykel. *Biiip* kommer hen imod ham med en stor tyk kæp. Og inden jeg når at få set mig om har han hamret den ind i ryggen på min søn som selvfølgelig begynder at græde voldsomt. Det gjorde jo ondt! 
Jeg går hen og holder om min søn og siger: "åhhr, skat det var ikke rart. Det var ikke særlig sødt gjort" *Biiip* griner bare og prøver at ramme ham igen. En pædagog tager hånd om *Biiip*
Lige inden vi skal til at gå kommer et andet barn som der også er problemer med og slår min søn lige i ansigtet. Min søn havde INTET gjort. Jeg tager min søn og trøster ham endnu engang og går hen og meddeler det til en af pædagogerne.
De sidste måneder er min søn kommer hjem med mange bidemærker og kradsemærker. Jeg får bare så ondt i maven. Han virker ikke påvirket af det som sådan, men nogle dage vil han ikke afsted i BH. Når han er derover er han glad og vil ikke hjem. (Ofte skal han bare lige afsted)
*Biiip* har en rigtig voldelig adfærd som jeg snart ikke kan tolererer mere. Hvad gør jeg? Hvad siger jeg? Jeg ved at pædagogerne holder øje osv. Jeg aner heller ikke hvor stort problemet vitterligt er i dagligdagen. Jeg ser det bare HVER gang jeg henter min søn. Det går mig på. Hvad ville I gøre???
Hilsen M.o.r.d.k 
Puha jeg får helt ondt i maven! :-( Min dreng skal snart starte i BH og det er lige netop sådan noget her jeg er bange for :-(
Stakkels din dreng! Hvis det er sådan dagligt, så blev min flyttet - ASAP!
Du siger selv at pædagogerne er OBS, men tydeligvis ikke nok!
Må sige du tacklede det pænere end jeg havde gjort, min reaktion havde været at tage fat i det slåenfe barn og spørge HVAD FANDEN LAVER DU???!! Til begge børn!
Føj jeg havde været rasende.
Kh Ida.
Anmeld