Slag i ryggen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

janne1986

Øv.... Føler med dig..... 

Der er to drenge i min datters institution, som hele tiden slår, sparker, mobber osv de andre børn...... Har tidligere talt med en pædagog på stedet,  som faktisk fortalte at de nærmest havde opgivet de to drenge..... 

WHAT.........

den ene har haft drillet min datter, hvor jeg har gået ind og 'skældt' ud, fortalte at jeg ik ville høre det nogensinde igen osv... Imens en voksen fra institutionen bare stod og kiggede.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

janne1986

Der er to drenge i min datters institution, som hele tiden slår, sparker, mobber osv de andre børn...... Har tidligere talt med en pædagog på stedet,  som faktisk fortalte at de nærmest havde opgivet de to drenge..... 

WHAT.........

den ene har haft drillet min datter, hvor jeg har gået ind og 'skældt' ud, fortalte at jeg ik ville høre det nogensinde igen osv... Imens en voksen fra institutionen bare stod og kiggede.... 

Anmeld

17. juni 2013

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

WHAT.........

Der er også nogle andre børn (større børn) som til sommerfesten kastede sand i hovedet på min søn og en anden pige  DER sagde jeg STOP! At de må kaste sandet en anden vej og ikke dirkete i hovedet på de andre børn! De har også chikaneret de yngre... det er SÅ synd!

Anmeld

17. juni 2013

Chili

Anonym skriver:

Idag da jeg hentede min søn fra BH blev han "overfaldet" af *Biiip* (Og det er ikke første gang at dette barn viser voldelig adfærd)

Jeg er udemærket klar over at min egen søn IKKE er nogen engel, men han er langt fra så slem som *Biiiip*

Jeg siger hej til min søn som prøver at komme op på en cykel. *Biiip* kommer hen imod ham med en stor tyk kæp. Og inden jeg når at få set mig om har han hamret den ind i ryggen på min søn som selvfølgelig begynder at græde voldsomt. Det gjorde jo ondt!  Jeg går hen og holder om min søn og siger: "åhhr, skat det var ikke rart. Det var ikke særlig sødt gjort" *Biiip* griner bare og prøver at ramme ham igen. En pædagog tager hånd om *Biiip*

Lige inden vi skal til at gå kommer et andet barn som der også er problemer med og slår min søn lige i ansigtet. Min søn havde INTET gjort. Jeg tager min søn og trøster ham endnu engang og går hen og meddeler det til en af pædagogerne.

De sidste måneder er min søn kommer hjem med mange bidemærker og kradsemærker. Jeg får bare så ondt i maven. Han virker ikke påvirket af det som sådan, men nogle dage vil han ikke afsted i BH. Når han er derover er han glad og vil ikke hjem. (Ofte skal han bare lige afsted)

*Biiip* har en rigtig voldelig adfærd som jeg snart ikke kan tolererer mere. Hvad gør jeg? Hvad siger jeg? Jeg ved at pædagogerne holder øje osv. Jeg aner heller ikke hvor stort problemet vitterligt er i dagligdagen. Jeg ser det bare HVER gang jeg henter min søn. Det går mig på. Hvad ville I gøre???

Hilsen M.o.r.d.k

Det er simpelthen utroligt det sker! Vreden stiger bare i mig når jeg læser dig indlæg, jeg tror jeg ville være gået helt amok!
Nogle børn er bare så onde! Kender en pige på 10 der med vilje bare går og skubber yngre børn i familien (vi snakker børn på 2 og 4 år!) så de vælter eller stjæler deres legetøj osv. Hendes mor gør intet!
Nogle forældre burde vågne op! Argh!

Håber din søn er okay

Anmeld

17. juni 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Min dreng er knapt 3 år. Og *Biiip* er det samme. De er lige rykket i børnehave. Jeg ved godt man siger de ikke er ONDE med vilje. Men *Biiips* øjne ser aldrig glade ud. Han laver altid ballade. Høre aldrig efter og er meget voldelig i sin adfærd. Slag, spark, river, bider osv.

Stakkels Biiip! Det er på ingen måde i orden at han opfører sig sådan!!! men det lyder også som et meget trist liv han har. Hvis han aldrig er glad og baéé oplever at de andre trækker sig væk fra ham ( for der er jo ikke nogen der vil eller skal være sammen med et voldeligt barn!) gad vide hvordan han har det hjemme. Og lad mig lige understrege at jeg selvfølgelig og synes det er vildt synd for din lille dreng, at skulle være i børnehave med Biiip.

Anmeld

18. juni 2013

Moma

Puh ha en grim oplevelse! Synes måske det er overkill at gå til kommunen, som en anden foreslår. Men der skal da gøres noget for at hjælpe barnet - pædagogerne må tage fat i forældrene og kigge på, om der evt. skal PPR ind over - eller om der skal laves andre pædagogiske tiltag.

Det er bare IKKE i orden, at det skal gå ud over dit eller andre børn i børnehaven og SLET ikke gang på gang. Håber de får gjort noget.

Anmeld

18. juni 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Idag da jeg hentede min søn fra BH blev han "overfaldet" af *Biiip* (Og det er ikke første gang at dette barn viser voldelig adfærd)

Jeg er udemærket klar over at min egen søn IKKE er nogen engel, men han er langt fra så slem som *Biiiip*

Jeg siger hej til min søn som prøver at komme op på en cykel. *Biiip* kommer hen imod ham med en stor tyk kæp. Og inden jeg når at få set mig om har han hamret den ind i ryggen på min søn som selvfølgelig begynder at græde voldsomt. Det gjorde jo ondt!  Jeg går hen og holder om min søn og siger: "åhhr, skat det var ikke rart. Det var ikke særlig sødt gjort" *Biiip* griner bare og prøver at ramme ham igen. En pædagog tager hånd om *Biiip*

Lige inden vi skal til at gå kommer et andet barn som der også er problemer med og slår min søn lige i ansigtet. Min søn havde INTET gjort. Jeg tager min søn og trøster ham endnu engang og går hen og meddeler det til en af pædagogerne.

De sidste måneder er min søn kommer hjem med mange bidemærker og kradsemærker. Jeg får bare så ondt i maven. Han virker ikke påvirket af det som sådan, men nogle dage vil han ikke afsted i BH. Når han er derover er han glad og vil ikke hjem. (Ofte skal han bare lige afsted)

*Biiip* har en rigtig voldelig adfærd som jeg snart ikke kan tolererer mere. Hvad gør jeg? Hvad siger jeg? Jeg ved at pædagogerne holder øje osv. Jeg aner heller ikke hvor stort problemet vitterligt er i dagligdagen. Jeg ser det bare HVER gang jeg henter min søn. Det går mig på. Hvad ville I gøre???

Hilsen M.o.r.d.k

Ved du om pædagogerne gør andet end at holde ekstra øje med ham?

I min søns vuggestue var der en dreng, der havde nogle store problemer i samværet med andre børn. Han var meget voldsom og søgte ofte kontakt på de helt forkerte måder. De fik bevilget ekstra timer til ham, som de så brugte til at have ham og et enkelt barn af gangen i lege/hygge-gruppe. På den måde lærte han lige så stille hvordan man fik den gode kontakt. Og de andre børn lærte ham lidt bedre at kende, så de ikke trak sig automatisk, så han "blev nødt til" at blive voldsom for at få kontakt.

Måske du kunne foreslå noget lignende?

Anmeld

18. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hilsen M.o.r.d.k

HOld da op det er ligefør jeg tænker at der er noget galt med børnehaven, det virker da til de ikke kan tage der seriøst? - men nu er jeg jo ikke pædagog.

Men hvis du ser dit barn mistrives så ville jeg prøve at finde et andet sted til ham

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Stakkels Biiip! Det er på ingen måde i orden at han opfører sig sådan!!! men det lyder også som et meget trist liv han har. Hvis han aldrig er glad og baéé oplever at de andre trækker sig væk fra ham ( for der er jo ikke nogen der vil eller skal være sammen med et voldeligt barn!) gad vide hvordan han har det hjemme. Og lad mig lige understrege at jeg selvfølgelig og synes det er vildt synd for din lille dreng, at skulle være i børnehave med Biiip.

I bund og grund synes jeg jo også det er trist og meget synd for *Biiip* Men hold nu op hvor er jeg også "irriteret" på ham, hvis du forstår. Jeg ved godt han "bare" er en lille dreng men åhhhr hvor har jeg lyst til at "ruske" ham! (Gør det selvfølgelig IKKE) Men altså...

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

HOld da op det er ligefør jeg tænker at der er noget galt med børnehaven, det virker da til de ikke kan tage der seriøst? - men nu er jeg jo ikke pædagog.

Men hvis du ser dit barn mistrives så ville jeg prøve at finde et andet sted til ham

Jeg tror skam ikke han mistrives. Han er SÅ glad for sin børnehave. Det er også en SUPER god børnehave på rigtig, rigtig mange områder.

Jeg er bare SÅ ked af at se samme dreng være sådan over for min søn og de andre børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.